• hailey

Moderatortråden

Om ett inlägg tagits bort och man fått förklarat att det är för att man inte påvisat vilken källa man kopierat det av, kan man då sätta in det igen om man skriver ner källan?

• hailey

Får man skriva och fråga om någon vill ha ens katter? Vi kommer att flytta utomlands och det kan hända att vi inte får dom med oss. Kan jag skriva och fråga om någon vill ta över dom eller bryter det mot några regler?

• hailey

Även om man inte vill ha något för dom? Jag är desperat!

• hailey

Får man efterlysa om någon vill komma och bo och jobba/hjälpa till som nanny på irland i 2 månader? Eller är det att annonsera?

• hailey

Kan man byta nick?
    Jag vill ha kvar allt annat så att man kan hitta mig, men om man vill kan man byta namn?

• hailey

Får man göra reklam i sin presentation? Det är någon som har gjort flera trådar om detta samt lagt till det i sin presentation.

• hailey

isolde, tack! Kan jag skicka till din inbox så att du ser vad jag menar?

• hailey

Isolde det ligger i en presentation, kan man anmäla det också?

• hailey

Jag tror att jag gjorde rätt, hoppas du förstår vad jag menar

• hailey

Okey tack Får man starta en tråd på engelska? Vissa ville veta lite mer om IRA och hur det hör ihop med religion men min man har svårt att skriva på svenska.

• hailey

Jag länkade dit, varför ser det så konstigt ut?

• hailey

Snälla sätt stopp för den här tråden nu, den har urartat något fruktansvärt!

• hailey

Ett stort tack till den moderator som flyttade min tråd till KR

• hailey

Har man betalat en fotograf för att ta bilder på sitt bröllop eller sina barn osv är det ju självklart att man kan lägga upp dom. Dom bilderna har han ju tagit för kundens syfte att använda som dom vill.

• hailey

Skulle en fotograf motsäga sig att man använder bilder man betalt för så skulle väl ingen använda sig av den fotografen.

Det här är visserligen utomlands men har man betalt en fotograf för att ta privata bilder så äger man sedan dom bilderna och kan göra vad man vill med dom. Taskigt om det är annorlunda i sverige.

Svar på tråden Moderatortråden