• Yaran

Moderatortråden

Hej!

Varför en del medlemmar blir deras nick svart och det går inte att klicka på??

• Yaran

Venus

Tack för svaret, man vad betyder det att medlemmen inte finns kvar på FL? Menar du att denna har avregistrerat sig eller vad?

• Yaran

Välkommen Snutt!

Hoppas du tar hand om artikeln i islam-tråden som medlemmen ännu inte vill ange källan.

MVH/Sara

• Yaran

Nu ställer jag samma fråga som jag ställt innan och som jag inte förstod svaret. Varför en del får sitt nickname bli svart att det inte går längre att trycka på nicket? Är det medlemmen som avregistrerat sig?

• Yaran

Hej!

Har några frågor som jag vill ha svar på ..

1- Om man blir avstängd, hur länge gäller det??

2- Att säga till en person att h*n är oseriös när man diskuterar seriösa diskussioner, är det personangrepp?

Tack

• Yaran

SnutteNuttan

Jag har överklagat tidigare och inte fått svar alls av redaktionen, hur går man till väga då??

• Yaran

SnutteNuttan

Jag skulle gärna vilja besvara frågan med motivering och förklaring men risken är att ni kommer ta bort mitt inlägg och jag får tillsägelse precis som ni gjort för en stund sedan?

• Yaran

Snuttenuttan

Jag kom hit för att ställa en fråga och få förklaring på vad som är fel och som är rätt, men ni tog bort mitt inlägg här och gav mig tillsägelse därför var mitt inlägg inte ett enskilt ärende!!!

• Yaran

Hej!

Har en fråga:

Finns det regler på presentationes bilderna? Alltså om en pres-bild inte är passande hur anmäler man det?

• Yaran

Isolde

Vad omtänksamt av er att reagera på den! Tack så jätte mycket!

Svar på tråden Moderatortråden