• Aangiee

Moderatortråden

Hej moderatorer!
    en fråga... i några av mina favvo trådar står det att det kommit nytt inlägg, men när jag klickar in mig på den tråden så syns inget nytt. vad beror detta på???
    det är inte bara EN tråd, utan typ tre fyra stycken...
    det står vilket klockslag senaste inlägget är skrivet(uta i favoriter-listan alltså) men när jag kollar i tråden så är senaste inlägget sedan typ 1-2 timmar. och jag har ju läst de...??
    fattar nada??? någon som kan hjälpa mig förstå???

• Aangiee

hej hej moddisarna!
    om man ''varnar'' för att man skriver lite OT i ett inlägg, hur OT får man bli då?? alltså, var går gränsen? får man tex fråga en sak om grisar när tråden handlar om rymden?? dåligt exepmel kanske men ja har undrat länge... hoppas ni förstår min fråga

• Aangiee

MuminMy: okej, tack för svaret har funderat på det där länge lixom hur OT får man gå så länge man varnar om det... men nu vet jag tack!

• Aangiee

Jag har samma fundering som Yaran...! vad beror det på???
    någon moddis online??

• Aangiee

en fråga angående röda handen i kanten på varje inlägg. vad händer om man trycker där, kommer man till en sida där man får förklara varför man vill anmäla eller skickas anmälan eller så iväg på en gång?? för jag tror jag kan ha råkat klicka fel och träffat en sån??? frågar eftersom jag inte vill anmäla någon helt oskyldig

• Aangiee

snuttenuttan; tack för ditt svar, skönt att veta att man inte kan gå runt och anmäla folk utan avsikt hehe... tack igen!

• Aangiee

Snuttenuttan: du leder ju hihi *kunde inte låta bli* i alla fall rapport listan, inläggslistan leder Venus *uttråkad*

Förlåt... inget svammel i moderator tråden... förlåt ska skärpa mig

• Aangiee

jag har en fråga. Moderatorerna har väl plus nu som det är vad jag har förstått??? då måste ni kunna svara på detta
    när man sen väl kan få plus funktionen, då kommer man ju kunna spärra användare eller?? min fråga är då hur det blir, vi säger att berta(vet inte ens om det finns någon som heter så på FL, men strunt samma ) spärrar/blockerar mig- kommer denne då synas som offline för mig?? eller kommer det funka så att om berta blockar mig så kan jag inte gå in på dennes sida????

• Aangiee

giz: tack för att du svarade
    okej, har jag förstått det rätt. när plus kommer sen, så kan jag inte blockera tex min syster som också är medlem här på FL??? eller??? förlåt om jag verkar trög, men jag är så trött måste gå och sova tror jag...

Svar på tråden Moderatortråden