• Ciccin3

Moderatortråden

En fråga som säkert tagits upp massor med gånger... i så fall kommer den nu här ifen

Hur länge gäller en avstägning?

Om man fått två varningar och sedan får en tredje, hur länge är man då avstängd? Är det olika från fall till fall och något som den avstängde personen får reda på? Kan man bli avstängd på livstid?

Läste en äldre tråd som Patrik skrivit där han meddelade att flera medlemmar blivit avstängda. Så min undran är hur avstängningarna fungerar.

Tack på förhand!

• Ciccin3

Kom på en till fråga

Hur länge ligger en varning kvar? Om man tex. fått två varningar och sedan får en tredje fem år senare, blir man avstängd då? Eller hur länge hänger en varning med?

• Ciccin3

MuminMy

Tack för dina svar!

Undrar fortfarande hur länge en varning ligger kvar?

• Ciccin3

Jag undrar vad OT betyder som många skriver här och där... har klurat på det men fattar ingenting

• Ciccin3

Ewis

Man ska få mail, först ett mail som säger att anmälan blivit mottagen, och sedan ett mail som berättar vilka åtgärder som vidtagits. De mailen ska komma automatiskt... måste ha blivit något knas.

• Ciccin3

Jag tycker det är så illa att överklagningarna inte behandlas. Folk får ju varningar varje dag, fungerar inte överklagningarna så innebär det ju att många får varningar som kanske inte alls är rätt och riktiga om de gås igenom en gång till...

Svar på tråden Moderatortråden