• Pyff

Moderatortråden

Venus (eller nån annan ): Varför blir nicket svart på vissa avreggade medans på andra så går det att klicka och så kommer man till en sida där det står att nicket inte finns typ?

• Pyff

giz: Men frågan är ju varför det ibland blir svart och därmed inte går att klicka på MEN ibland (oftast) så går det fortfarande att klicka på och så kommer man till en sida där det står att nicket är avreggat........................??? Varför finns det 2 olika "sorter" avreggade alltså?

• Pyff

Hur lång tid tar det innan man får svar på en överklagan???? Har skickat ett par som jag inte hört ett ljud om.............................

• Pyff

Skojar ni eller???!!! Det är ju helt sjukt.........................

• Pyff

Jag undrar om det inte finns något sätt att få en utförlig förklaring till varför man fått inlägg borttagna?? Jag menar att ibland undrar man verkligen hur ni resonert och skulle verkligen vilja veta varför!? Jag har ju skickat överklagan på dem, men det vet vi ju alla att det tydligen är rätt dö-fött eftersom red. inte behandlar dem förrän om ett år eller så

• Pyff

Glass: Skit oxå!!! Jag har precis skickat det till SnutteNuttan.................men om det är ok för henne så kan jag ju skicka det till dig istället.

• Pyff

Glass: Fick svar av SnutteNuttan att hon skulle titta på dem, så du kan bara slappa vidare Tack iallfall

• Pyff

Viccy; du måste rensa en och en och en och en och............................zzzzz. Jag har ett flertal ggr föreslagit för Patrik att det ska finnas ett verktyg för att rensa flera inlägg på en gång, men inte ens fått nåt svar från honom, senaste gången jag skrev till honom om det var väl i somras eller så............................

• Pyff

Du trycker bara på krysset efter rubriken så att säga när du står i "mina favoriter".......

• Pyff

Jag undrar samma som Bolibompa. Det finns exempel på att folk använder texter från tex läkare, forskare osv i ett sammanhang som inte läkaren ifråga pratat om i sin utredning - alltså folk tyder texterna på ett sätt som gagnar deras infallsvinkel och använder texten i en disskussion om ett ämne som läkaren ifråga inte alls tar upp i sin utredning. Hoppas nån förstod mitt svammel.................

Svar på tråden Moderatortråden