• Jennie med ie

Moderatortråden

Snabb fråga: Jag har inte riktigt hajjat vad som menas med troll *s* men förstår att det inte är nåt positivt. Är det OK att anklaga någon för att vara troll?? Att t ex skriva "Miapiafia är bara ett troll så skit i henne" som exempel?

• Jennie med ie

Hellre för mycket än för lite ;)

• Jennie med ie

Antagligen för att det är först nu som de granskats.

• Jennie med ie

Jag har aldrig sett nåt gult heller....

• Jennie med ie

Kanske eg. ingen moderatorfråga men: Har FL varit otillgängligt för er stora delar av eftermiddagen? Eller är det bara för mig? *snyft*

• Jennie med ie

Fipa frågade: "Om nån löjlig människa kommer in i en tråd och börjar påstå saker om mig som inte är sant, är det tillåtet? "
    Enligt vissa moderatorer är det det... I alla fall när det gäller mig. Jag hade flera gånger anmält inlägg där andra skribenter påstår saker om mig som är helt osanna, och då fått avslag på anmälan med motiveringen att "vi vet inte om det som skrivs på nätet är sant eller ej" typ.. Så att påstå att jag skrivit saker jag aldrig skrivit, gjort saker jag aldrig gjort och tycker saker jag aldrig sagt att jag tycker var tydligen tillåtet.

• Jennie med ie

Isolde, nej överklagandeförfarandet är ju ett skämt.... Att be en annan moderator titta på saken har också visat sig vara lönlöst.

Jag klagar inte allmänt heller, jag svarade på en i tråden tidigare ställd fråga.

• Jennie med ie

Kritik (i betydelsen klagomål, negativ kritik) mot moddarna hittar inte jag...

Svar på tråden Moderatortråden