• Långväga

Moderatortråden

Jag tycker att det finns ett enormt behov av moderatorer på natten. I alla fall någon. Nu finns det en tråd där en person sitter och skriver grova kränkningar mot andra och h*n lär inte stoppas förrän någon gång imorgon bitti.
    FL lever på natten - då bör moderatorerna göra det också!

• Långväga

"Marvelina Online
    Idag 09:27 - NR: 7381928

Noterar att det inte bara var en person i en viss tråd som bar sig illa åt. Har du anmält det Långväga? Gör det om du tycker att du själv har uppfört dig korrekt. Eller gör det i alla fall. Kan säga att det finns minst en person därinne som blivit fruktansvärt ledsen av det som sagts där... "

Marvelina - vad menas? Det enda jag sagt i den tråden är "Tagga ner NU xxxx"
    Vad menar du med ditt inlägg? VEM har blivit ledsen, att TS har blivit det vet jag.

• Långväga

Snuttenuttan och ni andra moderatorer:

Jag uppskattar ert arbete, tro inte annat. Jag förstår också att ni inte kan sitta uppe hela natten bara för att ha en moderator på plats. Men kanske behövs det några fler moderatorer, som "anställs" på villkor att de tar en natt var - eller liknande.
    Häromnatten hände något liknande, då en person fullkomligt spydde ur sig rasistiska inlägg utan att bli stoppad, eftersom ingen moderator fanns tillgänglig.

• Långväga

Snuttarna: Ok, men det är lättare sagt än gjort. I alla fall för en rättskaffens person som jag
    Om någon säger något riktigt eländigt rasistiskt till exempel så bara MÅSTE jag argumentera emot.

• Långväga

wynona: Du kan inte veta vilken moderator som behandlar ärendet. Och de har ju rätt att vara med i diskussionerna. Jag tycker att du tar i för mycket i ditt inlägg.

Svar på tråden Moderatortråden