• Majblomma12

Moderatortråden

Fråga: Hur lång tid är nomalt att vänta på svar efter att man gjort en anmälan?

• Majblomma12

Jag syftar på om man har rätt att uttala kränkande uttalanden om en hel grupp, i detta fall barn/människor med Downs syndrom, utan att bli fälld för det? Om det är så, ja då tycker jag man silar mygg men sväljer elefanter här på FL.

• Majblomma12

Jag har rensat min inbox. Allt som ligger kvar är mina tillsägelser från mina första månader som medlem. Jag bevarar dem som påminnelse om att sitta på händerna de gånger jag numera blir arg.

• Majblomma12

Fast när anonymitetsreglerna var hårdare så klagades det massor på det. Det går nog inte att göra alla nöjda...

• Majblomma12

Jag tycker det känns meningslöst att anmäla numera. Tendensen tycks vara att godtyckligheten breder ut sig, vad gäller vad som accepteras och inte. Trots att man noggrant läst medlemsreglerna och kan citera exakt varför vissa inlägg bör tas bort, får man lama nekanden som svar. Varför finns medlemsreglerna om man inte behöver följa dem? Hur ska man som medlem kunna veta vilka man som kan rendera varning/tillsägelse och vilka man kan strunta i?

Svar på tråden Moderatortråden