Moderatortråden
Men nog måste väl den som startat en tråd som sedan blivit avstängd få berätta hur det gått!!!!!!!!!!!!!!!!!
Börjar bli lite mycket regler nu tycker jag!
Men nog måste väl den som startat en tråd som sedan blivit avstängd få berätta hur det gått!!!!!!!!!!!!!!!!!
Börjar bli lite mycket regler nu tycker jag!
santisen
jag tror att jag oxå läst samma tråd som dig och vet inte heller något om den stängda tråden men anser inte att trådstartaren gör något fel men läste oxå om svaret från en icke moderator
Får moderatorerna någon info av Patrik när saker med FL händer som ex. igår när hela FL varit nerstängt????
Undrar oxå om någon vet hur länge man får vänta på svar av Him self /Patrik när man mailat honom???
Kan det vara så att vår Patrik behöver lite hjälp för att hinna med allt och alla här på FL???
Hör inte hit kanske men jag blir så förbenad på denna diskution om starka bilder eller inte......
Tycker att det är så dåligt av både FL och alla som gormat om ängelbilder i gallerierna är stötande och jobbigt därför ska dom vara under starka bilder.....
Fram med lite förståelse och medkänsla till andra!
Visst alla stackars gravida som blir så oroliga, men va sjutton Thats life!
Barn kan dö!!! Men deras föräldrar är ändå jätte stolta över dom och vill visa upp dom för hela världen, dom har ju blivit mamma och pappa och älskar sitt barn precis som alla andra mammor och pappor.
Va sjutton är det för känsligt med en gravsten, tycker personligen att den Inte ska ligga under starka bilder vad som än står på den!
Ursäkta att jag vräker ur mig och på fel ställe men orkade inte vara tyst längre, sorry!
Isolde; ja förlåt men det bara bubblade i mig, ursäkta men har en dålig dag tror jag!
Kram
RD;
Jag förstår vad du menar MEN tycker att det är sak samma faktiskt!
Inget påhopp på dig Roisin för som du säger är det FL regler.
Tycker att det är fegat av FL att skydda alla stackars gravida kvinnor.
Om det inte var meningen att änglaföräldrar ska finnas här på FL på samma vilkor som gravida så tycker jag att man ska ta bort rubriker som "Förlorat barn" osv.
RD svarade på ditt förra inlägg om text på gravbilder i mitt förra inlägg.
Mmm jag tycker inte att det är på samma vilkor när det gäller bilder i gallerier.
Jag tycker att man inte tänker på dom som oxå är oroliga och ledsna ängelföräldrar.
Oftast kollar man in presentationen först innan man kollar in galleriet och redan där brukar det stå om man är en ängelförälder ekller inte så redan där tycker jag att man Om man inte vill se kan välja att inte kolla in galleriet.
Som sagt fel dag att diskutera för mig tror jag men ja visst jag är en ängelmamma och har ingen bild i galleriet för att jag valt att inte ha det men känner mig särbehandlad för att jag just är en ängelmamma när det gäller bilder.
Det jag menar med att ta bort rubriker som "Förlorat barn" är den att eftersom det finns sånna som vänder sig till ängelföräldrar så tycker jag att det borde vara samma vilkor med bilder för alla.
Det är ju ett sätt att välkomna ängelföräldrar hit till FL när det finns sånna rubriker men sedan gäller inte reglerna på samma sätt för alla som är välkomna....
Jag håller med om att visst man ska vara glad och rädd om möjligheten och Tack till dom som övertalade FL men jag gillar inte FL.s tankesätt.
Ja ha då är det jag igen
Visst det är jätte bra att "starka bilder" finns även om det känns fel men jag tror att detta med ängelbilder är något som är svårt för icke ängelföräldrar att förstå, ursäkta men jag tror att så är fallet men kan ha fel.....
Jag vet ju av egen erfarenhet att jag inte visste och förstod vad det handlade om innan jag blev mamma till en död liten tös.
Tycker att det är synd bara att man hela tiden ska skydda och tycka synd om gravida som är känsliga Kan man inte tänka på alla ängelföräldrar som det nog är bra mycket syndare om.....
Hm kanske ska starta en tråd istället om ängelbilder istället för att diskutera det här!?
Lady Marmalad:
Är det så att bilder under "starka bilder" går inte att hitta om man söker ex. på Gogel??
Varför berättar man inte det om så är fallet?
Alla borde villa ha bilderna där då ju