• Tussetösen

Moderatortråden

okejj... ja jag läser dom just nu... men tack... och hur gör jag för att ta bort detta då???

• Tussetösen

ääh anmälde det... hoppas man kunde göra det...=)

• Tussetösen

hej hej... om det är en tråd som man vill ta bort... diskussionen e klar och nu håller alla bara på att säjja samma taskiga saker... hur gör man då???

• Tussetösen

men det är nog samtliga... mer eller mindre...

• Tussetösen

men ska man då inte bry sig om färgen i meddelandet utan texten?? eller vad?

• Tussetösen

hej hej... undrar om ni kanske kan hjälpa mig med ngt... jo vad e det man trycker på om man vill söka ett inlägg?? ctrl+ ?? kommer inte ihåg det man ska trycka på samtidigt... om man tryckte på det så markerades det iaf så man lätt hittade det...

• Tussetösen

ååh tack så mycket.. verkligen tack...

snuttenuttan: jag e liadan.. såg det bara i ett inlägg och upptcäkte hur bra det va..

• Tussetösen

diskussionerna, e dom öppna för ALLA?? jag syftar på människor som säger att dom som inte e i samma situation har rätt att säjja till folk att dom inte har där att göra typ, e det rätt??

• Tussetösen

men den här tråden va ju alldeles toppen-idé... varför läser inte redax den längre????

• Tussetösen

vissa har en text som står att ens bilder är skyddade.. kan man bara kopiera den texten eller man måste göra ngt först???

Svar på tråden Moderatortråden