Moderatortråden
ok, tack JsN
ok, tack JsN
alezandra86 : men du är väl inloggad??
eller hur menar du???
tusan det var en jättebra fråga jag gick och funderade på tidigare idag, men jag minns den inte....
jag återkommer.....
håller för övrigt med brokig, det är enormt irriterande att det kan vara hur många som helst som bara är anonyma i KR, de tycker väl ungefär lika men ibland olika och det är jättejobbigt att hålla reda på vem som är vem
:-| det borde vara obligatoriskt att lägga till ett ''nick'' efter Anonym....
Den här tråden är stängd för svar, men det skrivs i den nu i alla fall
www.familjeliv.se/Forum-3-100/m6502040.html
säkerligen ett misstag från de som skrivers sida, men ja... i alla fall...
klickmätaren mäter väl ALLA klick som görs i tråden och inte bara hur många som klickat på tråden...????
så har jag inte upplevt det. tror inte någon moddis är så oproffsig(eller jag hoppas rättare sagt)...
en fundering: i denna tråden tycker inte JAG att man behöver vara anonym, det skapar bara tillfällen för påhopp. TS är inte anonym och jag ser inte varför någon annan ska vara det. som det är nu så är det många påhopp(ja, det var det förut iaf-det har länkats tidigare ikväll till den tråden också).
kan man inte bara flytta den och på så vis undvika de anonyma påhoppen och det?? eller?? bara en fundering...
beta.familjeliv.se/Forum-4-46/m7353034.html
Venus: okej, tack för ditt svar!
♥H♥A♥P♥P♥Y♥♥♥♥V♥A♥L♥E♥N♥T♥I♥N♥E♥
smurfisar: jag tror inte man får det, det är ju ett öppet forum.
men du kan ju anmäla de inläggen som inte längre håller sig till diskussionen.??
Ojj, ingen moderator online??
det brukar väl vara minst en online??? eller???
Långväga: länka tråden så kan de titta på den så fort någon av de loggar in.
S N A F U: du som verkar hyffsat kunnig på det här med fotografering och sånt. kanske kan du svara på en fråga jag funderat på länge...
En kompis(vi kan kalla honom Kalle) till min sambo är ute och fotar väldigt mycket. Han fångade en kändis på bild efter en trafikolycka(inte allt för allvarlig) och sålde den till Exbladet(som egentligen heter någonting annat
). Bilden kom med i tidningen. Sen när året var slut så kommer det ju såna där bilagor ''året som gått'' typ. Och Exbladet hade även i denna tidning publicerat denna bild. då är då frågan.
vad exakt var det de köpte rättigheterna till?? får de använda bilden igen på ett sätt som detta??
Kalle är inte missnöjd eller arg på Exbladet vad jag vet i alla fall, tror de gjort rätt för sig. men jag är lite nyfiken bara...
kanske har du lite mer kläm på sånt???
Oj, nu gled jag lite OT i moderator tråden
förlåt!
kanske borde skrivit till dig privat istället???