• LadyMarmalade

Moderatortråden

jupp håller med dig Gyro...om någon uppmanar till att förstöra annans egendom så är det under kategorin brottsligt det hör hemma...eller där jag skulle lägga det under när jag gjorde anmälan....

ser man nåt sånt kan man på www.polisen.se anmäla det så gör de en förundersökning...

• LadyMarmalade

det är både urkundsförfalskning(om man undertecknat med annans namn) och bedrägeri...

men finns detta verkligen i en tråd?

• LadyMarmalade

Gyro...men du vet väl att du behöver inte luska ut exakt vilka lagar tråden eller inlägget bryter mot...sånt tar redax reda på...

moddisarna kan inte alls behöva kunna alla lagar...de tar emot anmälningarna och sen är det egentligen redax ansvar ifall ärendet ska polisanmälas eller ej

• LadyMarmalade

mirva: fast egentligen borde vi allihop lägga bilderna under starka bilder...för alla andra bilder blir indexerade och sökbara via ex google...lite trist

dessutom så är bilder på gravar inte kanske stötande men de kan göra människor som är känsliga väldigt ledsna...och är inte det orsak nog att lägga dem under starkabilder?

borde kanske hetat känsliga bilder istället?

förstår inte varför det är så upprörande...för det är bara några månader sen som INGA bilder av änglabarn eller gravar fick finnas...

varför inte maila patrik en alternativ lösning?

• LadyMarmalade

jupp alla är vi olika men ingen vill väl medvetet göra nån illa?

en text kan man sluta läsa när man börjar ta illa vid sig men en bild ser man ju på en gång...

skrev lite kasst oxå...för det var bilder på änglabarn som itne fick finnas....

• LadyMarmalade

Ewis...bilderna i starka bilder kan inte indexeras av sökmotorerna så de ligger säkrare än de i standardmappen...

moddisar...tycker det är dags att ni river ifrån i en viss tråd och jag tror /vet att ni vet vilken jag menar...

Förstår varför men det är inte en ursäkt för att bryta varenda regel i forumet!

• LadyMarmalade
    panda

gillar inte offentlighetens ljus...

redan åtgärdat
  • LadyMarmalade

har mer jobb åt er

kolla rapportlistan...

• LadyMarmalade

jupp...om du lämnat en mailadress så får du dels en bekräftelse på att det är emottaget...dels en bekräftelse på vad de vidtagit för åtgärd...(tror jag)

hmmm borde veta

Svåra ärenden kan ta längre tid...klockrena överträdelser går fort...

De är ju faktiskt vanliga människor så ibland måste det vara jättesvårt för dem att avgöra

Svar på tråden Moderatortråden