Moderatortråden
Mimmi Lina den är helt borta nu så det är nog inget att dikskutera längre. Hoppas ni har det bra i kväll
Mimmi Lina den är helt borta nu så det är nog inget att dikskutera längre. Hoppas ni har det bra i kväll
Junija ja du det var en knasig sak du varit med om....
Till min fråga. Om man fått en tillsägelse av en moddis. Hur länga har man den då. Har man den för alltid eller tas den bort om man sköter sig tex en månade???? Hoppas du häöngde med
Men min fråga glömde du ju SNYFT
Om man fått en tillsägelse av en moddis. Hur länga har man den då. Har man den för alltid eller tas den bort om man sköter sig tex en månade???? Hoppas du hängde med
Tack för svaret
Har skrivit till dig pravat nu moddis
Får nu än en gågn höra i min tråd om jag öppnat den enbart för att provocera folk.... Blir arg.
Kan di om du har tid att titta lite snabbt.
www.familjeliv.se/Forum-5-74/m7320555.html
Men inget förbjudet fortfarande med tråden? Enligt FL
De är rätt renliga eller vad man ska säga vist är det olika åsikter men itne direkt elakheter de som skriver "de flesta" sköter det fortfande på ett vuxet sätt
Får olika reklamer ligga hur som helst. Är det så väldigt passande där en person skriver om sina matproblem (kan tolkas åt det annorektiska hållet) Att det då längst upp på sidan är reklam om hur man kan gå ner 10kg i vikt snabbt och lätt????
Tycker det är opassande att ha den formen av reklam där
www.familjeliv.se/Forum-4-46/m7334152.html
Men håll med om att dert är ett väldigt dumt "sammanträffande"