• Majblomma12

Moderatortråden

Roisin, jag har för vana att inte anmäla inlägg i de debatter jag själv deltar, just av det skälet. Så de gånger jag anmäler tycker jag verkligen att jag kan kalla mig neutral och verkligen läser in mig på/citerar reglerna.

• Majblomma12

Skulle vilja passa på att fårga varför så många "vanliga" medlemmar känner sig nödda att svara i den här tråden. Den som ställer fårgan förväntar sig nog, och borde ha rätt till svar från moderator, med tanke på trådens natur?

• Majblomma12

Giz, vad jag syftade på är att det trots allt är moderatorerna som med säkerhet VET svaret på frågorna, övriga medlemmars svar bli mer eller mindre kvalificierade gissningar, eftersom vi inte innehar ämbetet.

Härmed avslutar jag den diskussionen, vill inte "kladda ner" tråden med onödiga utsvävningar.

• Majblomma12

(Varför så arg, Venus? Har man inte rätt att ställa frågan då man undrar? :-O)

• Majblomma12

Jag bryr mig faktiskt inte om vem som "vet" vad bakom kulisserna här, Giz. Jag går på det som kan verifieras, dvs Moderatorlistan.

• Majblomma12

Jag vill klargöra en sak: jag var inte ARG, jag ställde bara en fråga. Om man inte får fråga i en frågetråd, var ska man då göra det?

• Majblomma12

Bonanza, vad ska en sån tråd vara bra för, då?

• Majblomma12

Det här är ingen faktasajt och moderatorerna är inte proffessorer (tror jag) . Förstå vad med trådar som skrivs, dagligen. Hur skulle några få moderatorer ha tid att sitta och faktagranska? Vill man verkligen vara säker på att få rätt fakta får man nog vända sig till en mer pålitlig källa. I synnerhet då det gäller mediciner!

• Majblomma12

Vi är ett gäng som har en sån tråd, Marvelina. Vi gör så att när vi ska träffas hemma hos nån så skriver vi om det internt, de gåmnger vi ses mer publikt så skriver vi om det öppet i tråden. Det funkar utmärkt och på det sättet kan nya känna sig välkomna utan att vi gamla känner att vi måste bygga ut våra hus varje gång vi ska ha träff.

• Majblomma12

fanomena, du får börja rensa i favoriterna. Ta bort ovidkommande trådar med hjälp av krysset.

Svar på tråden Moderatortråden