• smurfisar

Moderatortråden

En fråga. Får man be någon (på ett vänligt sätt) att lämne en tråd om personen tex vrider och vänder på det som skrivs och inte håller sig tll diskutionen?

• smurfisar

Jo självklart om dikutionen i frågan vänder men då brukar ju de flesta i tråden vara på samma väg eller så.

Men med andra ord får jag inte be vad personen i fråga än skriver om det så skulle vara riktiga på hopp, att lämna tråden utan ska gå vägen genom att anmäla inlägget...

Då vet jag i alla fall. Och ska aldrig mer säga det till nogon jag tror i mitt bakhuvud jag har gjort det nämligen där av min fråga......

Behövs ju inga moderatorer här ni svarar ju så bra LER

• smurfisar

Ber någon titta på detta äreende 7371465

• smurfisar

Varför får man inte skriva "såååååååååå"

• smurfisar

Och en sak till.
    Om jag själv skriver ett inlägg och sedan direkt kommer på att det inte var så smart gjort kanske att det brutit mot en regel. Kan jag själv då anmäla dett och slippa få varning/tillsägelse

• smurfisar

Tack
    Men med andra ord får man Inte "puffa" i sin egen tråd då heller

• smurfisar

Jag fick en en liten pik i tråden av en annan då jag skrivit så med många å. Det blir för mig starkare ord då. svårt att förklara. Men jag har gjort en egen anmälan på mitt inlägg nu så jag hoppas de kan se mellan fingrarna då jag var ärlig och erkände att jag gjorde ett fel

• smurfisar

Vill tack väldigt mycket för detta, att mitt inlägg fick stå kvar kram på er

• smurfisar

Om man blir avstängd från FL att ens sida raderas. Kan/får man då öppna en ny sida med annat alis. Vissa sidor på nätet går ju via ip adressen och då är det tex omöjligt att ha två inloggningar. Det står då att ip adressen redan används. Har inte blivit avstängd från någon sida än LER så jag vet inte om det fungerar på samma sätt

• smurfisar

OK. Om man då tror mer eller mindre vet att en person tidigare blivit avstäng och personen är här igen ka man anmäla detta då eller går avstängningtiden "ut" efter ett tag?

• smurfisar

Hur kan vissa vara annonyma i en tråd när inte valmöjligheten finns????
    Har tråden blivit flyttad innan ag han dit.

Ps MIn anonymitet är inte förbrukad

• smurfisar

Men den tråd jag pratar om tycker jag personeligen man skulle kunna var annonym i. Det handlar om varför man "förbjuder" porr. Vissa kanske inte där vill vara sig själva och tala om varför de tycker de är fel då det är latt att bli påhoppas
    d

Svar på tråden Moderatortråden