• Meddelande borttaget
  • giz

vart är bloggen? å hur får jag mitt webfönster att sluta bläddra när jag scrollar neråt? ser ju ut som vågorna på ett hav ju vet att jag hade en vettig fråga men vart distraherad av vågorna när jag scrolla neråt

• giz
    rosen: mej?

nu vet jag vad jag skulle fråga igår
    ngt nytt från mastern sen hmm den 27 dec? har letat å letat men hittar nada. länkar isf tack
  • giz

har du fullt i galleriet? bild fil? stl på bilden?

• giz

respekterar och är läskunnig men tack för påminnelsen

• giz

giz har seriös fråga:

fanns en tråd "sagt av trollet giz" förut........ har nu fått en förfrågan om man får starta en part 2 på den.
    men vill minnas att det var ett jäkla hallå på fl om inbördesbeundran bla bla å att man inte fick göra "dyrka" trådar längre.......... (hur man nu kan se citat som dyrka men iaf)

sou hur som haver vad var patriks komentar om det? får man eller får man inte?

• giz

å här va det satan i gatan OT

seriös fråga nu: varför får jag sidan kan inte visas imellan åt (endast på fl) och det håller på typ i 10 min sen kommer jag in som vanligt å kan sitta kanske 20 min sen händer samma sak igen. F5 funkar INTE....... ingen som hört vart felet ligger??

skratt: bara redax som kan det........... maila till [email protected]

• giz

jag behöver låna en moddis till raportlistan kan ngn komma online i kväll tack med andra ord: sluta leka liv nu

• giz

gäller nog samma sak som att använda bilder från tex kända filmer m.m som folk har upphovsrätt till, bollibompa..........

Svar på tråden Moderatortråden