• giz

Moderatortråden

ang spära medlemar.........
    man kan vällja gäster, alla, å de som inte ligger i adresboken alltså inte ett enskillt nick

• giz

så kanske man ska respektera ts önskan om att hålla tråden fri från svammel, villket även innebär att frågorna till moderatorerna ska vara svammelfria villket i sin tur innebär raka å tydliga frågor.

• giz

japps borde man ju få man får ju göra på namnförslag til katt så varför inte en butik???

• giz

tolka inte jag...........

om jag nu gör en tråd: vad ska min hund heta:
    karo
    fallo
    whiskey

eller om jag gör en tråd:
    vad ska min affär heta
    sinnessjukhus
    familjeliv
    giz

vart är skillnaden? jag säger ju inte butikens innehåll? jag säger inte att butiken kommer ens heta det peka röstar på, jag säger inte heller vart butiken ligger.............

alltså bara en namntråd........

• giz

hmm...... sou man får alltså inte be om förslag på kennelnamn heller då?
    eller på företag över lag? hmm intressant.
    hade faktiskt tolkat den regeln på ett helt annat sätt och reklamregeln trode jag bara va när man erbjöd en vara eller ville ha en vara.....(i stora drag) hmm men inte trode jag den gällde på att få förslag på tex ett kennelnamn eller ett dagis osv intressant.

• giz

citerar: få fler läsare/tittare sooooooou då får jag inte länka till min hemsida heller i det stora hela för det är ju för att få fler läsare. *älskar att slakta reglerna i småbitar *
    företag.............osv
    men haaaaaaaallå jag är ju inget företag jag är en privatperson (rosen oxå företaget affär finns ju inte än och kanske inte gör det sen heller å tills dess är hon privatperson)

• giz
    isolde: sa jag inte jag slakta bara regeln fast jag kanske har en betalt-per-klick-banner där

men får inte ihop det iaf....... hur kan en privatperson bli ett företag? för vi måste ju utgå från nutid........ å nutid så är det privatperson eftersom affären inte ens finns registrerat utan bara i hjärnan som ev tankeverksamhet.
    ingen av oss kan ju se in i framtiden

glass: jupp eller 3.......men just nu var inte frågan för å imot har redan fattat den biten att det inte är ok men inte biten där privatperson/medlem kan omvandlas till företag osv
  • giz

jag vill ha moderatorernas uppmärksamhet i annat ärende......

• giz

hahaha patrik jag vill att du kollar rapportlistan

Svar på tråden Moderatortråden