Moderatortråden
ang spära medlemar.........
man kan vällja gäster, alla, å de som inte ligger i adresboken alltså inte ett enskillt nick
ang spära medlemar.........
man kan vällja gäster, alla, å de som inte ligger i adresboken alltså inte ett enskillt nick
annons tycker jag det låter som.......... kanske ska maila å fråga redax först?
info@familjeliv.se
så kanske man ska respektera ts önskan om att hålla tråden fri från svammel, villket även innebär att frågorna till moderatorerna ska vara svammelfria villket i sin tur innebär raka å tydliga frågor.
japps borde man ju få man får ju göra på namnförslag til katt så varför inte en butik???
tolka inte jag...........
om jag nu gör en tråd: vad ska min hund heta:
karo
fallo
whiskey
eller om jag gör en tråd:
vad ska min affär heta
sinnessjukhus
familjeliv
giz
vart är skillnaden? jag säger ju inte butikens innehåll? jag säger inte att butiken kommer ens heta det peka röstar på, jag säger inte heller vart butiken ligger.............
alltså bara en namntråd........
hmm...... sou man får alltså inte be om förslag på kennelnamn heller då?
eller på företag över lag? hmm intressant.
hade faktiskt tolkat den regeln på ett helt annat sätt och reklamregeln trode jag bara va när man erbjöd en vara eller ville ha en vara.....(i stora drag) hmm men inte trode jag den gällde på att få förslag på tex ett kennelnamn eller ett dagis osv intressant.
citerar: få fler läsare/tittare sooooooou då får jag inte länka till min hemsida heller i det stora hela för det är ju för att få fler läsare. *älskar att slakta reglerna i småbitar
*
företag.............osv
men haaaaaaaallå jag är ju inget företag jag är en privatperson (rosen oxå företaget affär finns ju inte än och kanske inte gör det sen heller å tills dess är hon privatperson)
jag vill ha moderatorernas uppmärksamhet i annat ärende......
hahaha patrik jag vill att du kollar rapportlistan