• Venus

Moderatortråden

Junjia, sök på hennes nick och se om det finns kvar...
    Hon kanske bytte bild och att det strulade till det så det bara var ett "X" en stund, om nicknamet står med svart så det är oklickbart så är hon antagligen helt avreggad...

• Venus

Fipa, just det meddelandet betyder att en tillsägelse blivit utdelad...

• Venus

Myran, nej tyvärr går det inte att ta bort en tråd man själv startat...

Giz, ja, standardmeddelandena är inte ändrade ännu... Vi hoppas oxå att de ändras med nya layouten som kommer, så de blir tydligare för alla parter...

• Venus

TBR/ Ville Det där får du ta med supporten... Har absolut INGEN aning

• Venus

De anteckningar du gjort i kalendern sparas där de är tills du tar bort hela graviditeten...
    Om du blir gravid igen så kommer denna graviditeten att bestå av en klickbar länk som man kan gå in på
    Tyvärr går det inte att "avsluta" dem utan att ta bort dem...

• Venus

Santisen, eftersom vi endast kan sätta en "rubrik" per anmälan så väljer vi den vi anser passar bäst även om inlägget bryter mot flera regler...
    Sedan kan vi skriva och förklara för den som skrivit inlägget att det bryter mot fler regler...

Diwa Jobb har vi nästan alltid Du behöver inte påminna oss

• Venus

Santisen
    Ja, vi brukar ordna så att det blir så bra som möjligt
    Ibland glömmer vi dock av att kanske flytta en tråd om den inte är anmäld så det bästa är om den ene anmäls som dublett med länk till den andra tråden och den andre som felplacerad så brukar det bli bra

• Venus

Ja det får man göra
    Men helst ska man länka till den andra tråden och även gärna skriva att det är fortsättningen på den andra tråden så att det inte blir några förvirringar...

• Venus
    TBR vi ska sätta oss någon dag när vi båda har tid så ska jag lära dig det...
    Men hur LN ska lära sig det vet jag inte Du får väl haka på när jag ska lära TBR

Annars finns det tyvärr inget annat sätt att anmäla annonser i "Köp & Sälj" än just med en skärmdump... Ni kan ju alltid maila någon av oss moderatorer med länken så kan vi titta på det...
Svar på tråden Moderatortråden