Anonym skrev 2012-02-26 22:33:12 följande:
i morgon påbörjar jag min utredning!
Jag både vill och inte vill, jag är livrädd för att de ska titta på mig och säga "nej, du har inte adhd, du är bara dum i huvudet som inte klarar av att slutföra saker, som inte klarar av att hålla koll, varför tror du att vi ska hjälpa dig?"
Några tips och råd inför morgondagen? *dödsnervös*
wohooo lycka till! Jag kände precis likadant! Är fortfarande halvt övertygat om att jag bara lurat dem för att jag kan för mycket om adhd efter allt jag läst och manipulerat mig till en diagnos, men sedan kollar jag på symptomlistan och måste ju medge att det ju faktiskt ÄR så att det stämmer. Men är för van vid att "bara vara sämre än alla andra", etc. Ta det lugnt bara! Var bara ärlig. Uppdatera imorgon!
Anonym (AHDH) skrev 2012-02-26 23:06:45 följande:
*s* Känner igen mig!
Ta det bara lugnt, har du inte ADHD men ändå har problem så torde det vara något annat, eller hur?
Finns ju flera saker inom detta spektra som ter sig liknande.
Till dig som testar Concertan! Lycka till!
För mig tog det 4 dagar sen hade jag slagit sönder halva lägenheten.
Startteran gjorde att jag hotade folk utanför affären..
Nån som behöver ett gäng piller ;)
Till er andra, om man inte tål medicinerna.. Vad finns det för behandling att tillgå?
oj jösses! Tack! Men vad jobbigt! Jag har ätit 5 dagar nu och ingenting alls än så länge, annat än positivt. Hoppas det håller i sig. Räknar med att det kommer vid doshöjningen annars. Har du testat alla medicinerna?