ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen
solfrost skrev 2011-06-18 21:18:55 följande:
Var också tvungen att läsa adhdkvinnor.se. Den var klockren:) Tänk att det finns fler som jag! Jag har iallafall börjat med medicin, så nu får vi väl vänta och se om det blir ordning på torpet:) Jag har iaf retat gallfeber på några vänner i helgen. Jag hade bestämt mig för att inte göra en resa och sen ombestämt mig 7 ggr bara sedan i torsdags;) Jag förstår faktiskt inte varför de blev arga:/ Jo det kanske jag gör men jag kan inte sluta vela för det. Jag måste ju ventilera eller hur?!' Idag har jag slagit rekord i städning:) Jag har dammsugit hela huset utan paus! + torkat golven i köket och plockat undan alla leksaker som legat och skräpat i fel rum:) Så gissa om min man kommer se ut som en holk imorgon:D Hoppas ni har det bra i sommarvädret...hmm eller hur var det med det?!Hoppas medicinen kommer hjälpa dig. Alltså de är ju en strid man har i resten av livet, men för de som medicin hjälper så är det en oehörd lättnad att få bättre fokus, mer nytta av sin tid utan att slösa bort lika mkt energi på onödigheter, vad jag förstått av mina vänner iaf.
Åhhh ja är också sån där, obeslutsam, helt hopplös.. och till sist blir jag arg och då kan typ alla inklusive mig själv dra helvete hej!!!! Tills jag landat iaf