• Anonym (Yrja)

ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen

Hej!

Jag tänkte att vi kan ha en mötesplats för att diskutera livet med ADD/ADHD som vuxen. Både styrkor och svagheter. Bekymmer man stöter på hemma eller på jobbet. Tips på att få vardagen att fungera, mediciner, boktips osv. Hur utvecklar man de positiva sidorna?

Alla är välkomna! Med eller utan diagnos. Anonym eller inte Glad

För att diskutera symptom på ADD hänvisar jag till den här tråden: www.familjeliv.se/Forum-4-50/m55084114.html

• Svar på tråden ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen
  • strulmaja
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-16 21:53:53 följande:
    ahhh var det här du va, misstänkte att det var nått sånt, krånglar lite där överhuvudtaget verkar det som...vi kanske har tjötat sönder hela skiten
    Looooooooooooooooooooooooooool hahahahaha ja det ante mig. Blev utslängda och blockerade från vår egna grupp Skrattande
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-16 21:53:53 följande:
    ahhh var det här du va, misstänkte att det var nått sånt, krånglar lite där överhuvudtaget verkar det som...vi kanske har tjötat sönder hela skiten
    Åhh, nu fick jag ett sånt där skrattanfall igen!!
  • Anonym (hmm)
    strulmaja skrev 2011-01-16 21:55:13 följande:
    Jag vet inte. Det senaste inlägget jag ser är från 5 timmar sen. Försöker jag skriva något blir det error och try again. Kan inte heller läsa det ni skriver men kan se att det postas inlägg. Vad som står i dom sen ser jag inte. Ingen aning om vad problemt är men jag är galet frustrerad Demon
    det var samma här, men jag klickade try again å det funkade. Men sen kom det upp att nån skrivit och då var det ett inlägg som var 1 månad sen :-O

Grr nu är kl 22, min sovtid, jag vill inte....är inte trött än....MEN rutiner,rutiner,rutiner,rutiner
    hörs i morgon tjejer, ha det gôtt
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-16 21:57:40 följande:
    det var samma här, men jag klickade try again å det funkade. Men sen kom det upp att nån skrivit och då var det ett inlägg som var 1 månad sen :-O

Grr nu är kl 22, min sovtid, jag vill inte....är inte trött än....MEN rutiner,rutiner,rutiner,rutiner
    hörs i morgon tjejer, ha det gôtt
    Det gamla meddelandet kan ha varit mitt fel..
  • Anonym (Yrja)

Nu är det sovdags men jag är inte tillräckligt trött.. suck..Obestämd

• Anonym (Yrja)

Någon fler som är vaken?

• Anonym (Yrja)

Är jag ensam här? Cool

• Anonym (hmm)
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-17 16:13:34 följande:

Är jag ensam här? Cool

Inte nu
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-17 17:05:14 följande: