• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Jennie med ie
    Villimey skrev 2010-12-12 20:31:40 följande:
    Fast tror ni inte att Vikckan och dem andra i familjen alltid dricker väldigt måttligt i officiella sammanhang som Nobelfesten? Jag tror nog att dem är väldigt medvetna om att det är ett jobb dem utför och att det inte passar sig att sitta och hälla i sig vin för att sedan snubbla uppför trappan i stadshuset....
    Säkert smuttar de mest... men inte ens det gör de nog om de är gravida.
  • Köpenhamn

Min fru lät bli alkohol under tiden vi ville bli gravida också. Så det betyder inte betyda mer än så.

• Jennie med ie
    Bilburen skrev 2010-12-12 20:50:42 följande:
    Min fru lät bli alkohol under tiden vi ville bli gravida också. Så det betyder inte betyda mer än så.
    Det behöver inte betyda mer än så, menar du? Nej, det behöver inte betyda nåt alls ö h t... Men jag tror som sagt att det gått ut info om det vore så att hon avstod helt p g a medicinering, för hovet är väl medvetna om hur de hela bevakas och hur det spekuleras.
  • JaneDoe10

Precis. Kan ju vara så att hon inte vill dricka mellan ÄL och mens t ex. Annars får hon ju höra det sedan! "Vickan drack vin när hon var gravid!!!!"

♥ Vecka 27 ♥ BF 19 Mars ♥
  • JaneDoe10
    puss skrev 2010-12-12 19:45:28 följande:
    nej, det är inte konstigt med ivf. det tycker nog ingen.
    Jo, jag tycker inte att det känns så himla kungligt att sitta och runka i en mugg. Tungan ute
    ♥ Vecka 27 ♥ BF 19 Mars ♥
  • MLT
    Reglementet skrev 2010-12-12 17:01:32 följande:
    Va?
    Vad är det du undrar, jag sitter alltså inte med ett svar, utan jag skrev min spontana reaktion på ts. Jag har läst detta påstående för ett tag sen och trodde att detta var något som var känt, därför blev jag förvånad när jag läste det igen som om det vore en nyhet. Huruvida det är sant eller inte vet jag inte, men jag trodde att hon var gravid och har varit ett tag, sen har jag inte tänkt mer på det. Såna här nyheter går in genom ena örat och ut genom andra, jag kollar inte upp ifall det stämmer eller inte..
  • Köpenhamn
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 20:52:49 följande:
    Det behöver inte betyda mer än så, menar du? Nej, det behöver inte betyda nåt alls ö h t... Men jag tror som sagt att det gått ut info om det vore så att hon avstod helt p g a medicinering, för hovet är väl medvetna om hur de hela bevakas och hur det spekuleras.
    Brukar hon dricka och vi vet att hon är nygift antar jag att de vill ha barn och att hon tar ett sånt ansvar. Skulle vara min tolkning att hon antingen vill bli eller är gravid.
  • Novallie
    Selfish Geene skrev 2010-12-12 20:57:27 följande:
    Någon som vet vad som händer om barnet har tex DS?
    Påverkar det tronföljden? 
    Jag tror det, antaligen behöver barnet vara frisk nog för att kunna sköta sitt ämbete, tror det har funnits pyskiskt störda som ansetts som ej lämpliga i svensk tronföljd. Om det var någon i vasaätten. minns inte så noga.

Tror det blir barnet efter det som har tex ds som får tronen istället för det äldre syskonet i så fall.

De lär nog inte gå ut med gradviliteten innan rul. Men allt går ju inte att upptäcka så som barnet skulle ha grav autism eller liknande.
  • Jennie med ie
    Bilburen skrev 2010-12-12 21:09:05 följande:
    Brukar hon dricka och vi vet att hon är nygift antar jag att de vill ha barn och att hon tar ett sånt ansvar. Skulle vara min tolkning att hon antingen vill bli eller är gravid.
    Jag skiter i att tolka ö h t.... men att det spekuleras hit och dit är liksom ett faktum och det antar jag att hovet ockdå tänker på.
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!