• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • bakeacake
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:17:17 följande:
    Men varför skulle de göra IVF?
    För att minskat antal spermier kanske gör att dem inte kan bli gravida på naturlig väg.. Men du verkar ju vara expert på det här området... Så du vet nog säkert bäst....
    www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
  • Tezz i
    bakeacake skrev 2010-12-12 22:24:36 följande:
    För att minskat antal spermier kanske gör att dem inte kan bli gravida på naturlig väg.. Men du verkar ju vara expert på det här området... Så du vet nog säkert bäst....
    Jag tvivlar på att det gör IVF för en sådan sak.
  • Tezz i
    bakeacake skrev 2010-12-12 22:24:36 följande:
    Varför skulle jag vara expert på det området?
  • Villimey
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:25:16 följande:
    Jag tvivlar på att det gör IVF för en sådan sak.
    Det låter väl som en väldigt god anledning för att göra IVF.
  • Här och nu

Hade Daniel haft dåliga simmare skulle han nog inte fått gifta sig med Vickan.

• Villimey
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:31:48 följande:
    Hade Daniel haft dåliga simmare skulle han nog inte fått gifta sig med Vickan.

Det tror jag inte menar du att Fredrik Reinefelt och Kungen skulle boka ett besök hos Daniels läkare där dme gick igenom Daniels repro
  • Villimey

Hoppsan...

Ja på detta lilla intima möte pratar Reinefelt och vår majestät spermieantal och sedan ringer dem Vickan och delger resultatet.

Dåliga simmare är sällan problem om man har tillgång till världens bästaa läkare och all hjälp man kan få.

• Zäta
    Villimey skrev 2010-12-12 22:35:53 följande:

Hoppsan...

Ja på detta lilla intima möte pratar Reinefelt och vår majestät spermieantal och sedan ringer dem Vickan och delger resultatet.

Dåliga simmare är sällan problem om man har tillgång till världens bästaa läkare och all hjälp man kan få.

Haha... det vore något! 

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!