Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Kramiiis vänner

kramiiis skrev 2011-01-11 17:00:19 följande:
    Nevadita kommer gå toppen det där kul att ha blivit saknad! Puss

Hoppas: kram! Vi ses imorgon

Vädur: mår bra idag förutom stressen. Möte 9-11 i morse men gick bra fick massor med beröm från min handledare som sa att hon var riktigt imponerad av mitt driv min vilja och vad jag lyckats göra sen jag grät hos henne i höstas. Jag sa bara att jag gjorde mitt bästa och då sa hon att det var så otroligt bra! hon slutade lixom inte berömma mig så blev generad och skakade bort det men då fortsatte hon som att hon ville tvinga in det i mitt huve. Sen efter mötets slut sa hon riktat till chefen "jag tycker det går så otroligt bra nu och är så imponerad" han sa inte mer än "mmm jo det gör det"... Gaaah. Nåja.

Håller på att slutföra en artikel idag tänkte skicka den till dem imorgon för genomläsning.
    Sen endast en kvar och vet vad jag ska göra blir inte klar toll sista feb men får väl söka stipendie eller ngt.

Kram
    Du ÄR ju duktig! Det kunde ju vi talat om för henne för länge sedan
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-01-13 20:44:45 följande:
    Tack söta Mammiz!
    Vad bra att de kollade alla så din man blev kollad. Ingen aning om de har rutin kontroller på hans jobb.

Tänkte va lite mysig förut efter jag duschat men hans respons var jag tittar på tv. Oki bra sluta då tjata att jag aldrig tar initiativ till sex eftersom du aldrig ger nån respons när jag försöker.... Gaaaah.

Sen gick jag ner å fixa med tvätten istället och då börjar han skrika att diskmaskin låter konstigt så går upp och fixar den och får då höra att jag är slarvig osv och att han inte tänker röra en grej till. Nä gör inte det då jävla surpuppa.

Så nu har jag nog bestämt mig för att ta antidepp utan att säga ngt till honom då han inte tycker jag ska ta sånt och inte borde må så dåligt och att han faktiskt mår sämre än jag och andra sjukskrivna vänner nånsin gjort. Så bra då art du skiter i att göra ngt om du nu mår så dåligt. Sluta va så jävla macho hela tiden.

Har nu tagit hög dos insomningstablett och hoppas på att den slår till rejält som den gör ibland... Har blivit konstig av dem förut så kan han få undra lite.

Fan tårarna bara rinner
    KRAM vännen!

Önskar jag kunde göra något!
  • Skrippo

Kan bara instämma vad månda andra sagt

NU är det NOG.
    Ditt jobb och allt annat är jobbigt nog.
    Tänk pådig själv.
    Du är värd så mycket bättre.

KRAM

• Skrippo

Massor av kramar till kramiis!!

Önskar jag kunde muntra upp dig!

Men tänk iaf så här... HUr många på FL tror du det är som har en alldeles egen "pepp" tråd som du har

KRAM

• Skrippo

Inte alltid lätt att få nya uppslag.

Men jag tänkaer på dig och skcikar ett gäng kramar

KRAM

• Skrippo
    miism skrev 2011-01-25 07:21:39 följande:
    Godmorgon alla mina kära vänner!
    Hoppas solen lyser på er allihop idag!
    Här i Nairobi, Kenya skiner solen idag från en totalt klarblå himmel, inte ett moln syns, men vi kan dock ännu se månen som inte orkat sig ner ännu. Idag ska vi ta oss ner till General Post office och förhoppningsvis få hämta ett paket från en ännu okänd avsändare. Ska bli kul. Väntar nu bara på att min Ipren ska börja göra sitt jobb så jag kan stödja ordentligt på mitt ena knä, snubblade över en elsladd igår och vrickade nog till det lite väl. Men men, sånt går över och idag försöker vi ha en positiv dag här nere :)

Vad ska ni andra hitta på idag? Kramiis du kommer att ha en superdag med massor av idéer, för det har JAG bestämt :) Har maken ringt läkarkliniken?

Många kramar till er allihop.
    Va jobbigt med ditt knä! Hoppas det löser sig snart!

Idag ska vi ta en tur till Jönköping för att prova ut en ny säng och köpa lite annat smått och gott. Jag ska slå två flugor i en smäll och handla en del till jobbet så det blir att förena nytta med nöje.
    Samtidigt som vi är iväg har vi hantverkare här som målar och tapetserar. Vi ska nämligen flytta ner vårt sovrum till ett av rummen nere. Och med min rygg så har det ju inte direkt varit lämpligt att hålla på att slipa. spackla och sånt.

Önskar er alla en bra dag!

KRAM
  • Skrippo

Hej hej

Vad spännande kramiis med ev flytt till England. Kanske skönt att få distans till allt.

KRAM

Svar på tråden Kramiiis vänner