miism skrev 2011-01-25 07:21:39 följande:
Godmorgon alla mina kära vänner!
Hoppas solen lyser på er allihop idag!
Här i Nairobi, Kenya skiner solen idag från en totalt klarblå himmel, inte ett moln syns, men vi kan dock ännu se månen som inte orkat sig ner ännu. Idag ska vi ta oss ner till General Post office och förhoppningsvis få hämta ett paket från en ännu okänd avsändare. Ska bli kul. Väntar nu bara på att min Ipren ska börja göra sitt jobb så jag kan stödja ordentligt på mitt ena knä, snubblade över en elsladd igår och vrickade nog till det lite väl. Men men, sånt går över och idag försöker vi ha en positiv dag här nere :)
Vad ska ni andra hitta på idag? Kramiis du kommer att ha en superdag med massor av idéer, för det har JAG bestämt :) Har maken ringt läkarkliniken?
Många kramar till er allihop.
Va jobbigt med ditt knä! Hoppas det löser sig snart!
Idag ska vi ta en tur till Jönköping för att prova ut en ny säng och köpa lite annat smått och gott. Jag ska slå två flugor i en smäll och handla en del till jobbet så det blir att förena nytta med nöje.
Samtidigt som vi är iväg har vi hantverkare här som målar och tapetserar. Vi ska nämligen flytta ner vårt sovrum till ett av rummen nere. Och med min rygg så har det ju inte direkt varit lämpligt att hålla på att slipa. spackla och sånt.
Önskar er alla en bra dag!
KRAM