Unga gravida i Halmstad/Laholm?
Har precis kommit hem från min första ung mammaträff. Rätt kul faktiskt att träffa lite fler gravida:) enda som var lite synd va att alla är yngre än mig haha
Har precis kommit hem från min första ung mammaträff. Rätt kul faktiskt att träffa lite fler gravida:) enda som var lite synd va att alla är yngre än mig haha
Vad tråkigt! Var ju lite stelt i början, men sen kom alla igång och vi pratade om massor med saker. Skönt att prata om massa olika saker man känner och tänker, för jag känner mig så tjatig när jag pratar så mycket om allt sånt hemma, man tänker ju inte på så mycket annat, hehe :P
Låter inte kul alls. Tycker att såna träffar ska vara något positivt ju.
Hade varit kul senare i vår sen att kanske ses, iaf vi som bor i Laholm:)
Stina8503: Okej, vi bor i bostadrätterna bort mot sjön:) haha fyller du också år den 31/3? Jag också;)
Kan ju vi ut och promenera sen när bebisarna har kommit ju IOM att vi bor så nära:)
Stina8503: Ja verkligen en bra dag, haha! Jag är inte beräknad förrän 13/7 och har inte varit på rul än så vet ju inte riktigt heller. Men vi har många månader på oss att promenixa! :)
Åhh...jag är sur idag! och lite ledsen, alltså ingen bra dag alls!
Min sambos pappa fyller 60 idag, så vi skulle åka upp till sambons systrar i Stockholm, bo på mysigt hotell och ha en härlig helg med god mat och trevligt sällskap. MEN...jag har missat en tenta i delkurs 3 av 4, och omtentan är imorgon!!!
Hade jag vetat att jag får godkänt på den senaste delkursen, som slutade för en vecka sen, hade jag kunnat åka med. För jag måste ha klarat 18 högskolepoäng av 30 för att få fortsatt studielån och jag har just nu klarat 15,alltså 3 ynka små poäng!. Men jag har inte fått resultatet på senaste delkursen (som jag tror att jag har fått godkänt i) så istället för att chansa, och i värsta fall inte få mer studielån, måste jag stanna hemma och göra den förbaskade tentan imorgon plus, att jag har noll motivation, tentan är på engelska och jättesvår och känner att denna också kommer gå åt skogen.... börjar få ont i magen över detta för tänk om jag inte får ta mer studielån? Vad sjutton gör vi då?
Sambon åkte kl 8 med sina föräldrar i morse, och nu är jag bara allmänt ensam och deppig hela helgen!
Ville bara få gnälla lite.....
Hej! :)
Jag är i v 18 idag, och RUL om en vecka, spännande!
Var i Halmstad bor du? :)