• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

stina8503 skrev 2011-03-06 10:29:10 följande:
    Hehe, nej ingen bebis ännu, men nu börjar jag faktiskt längta ordentligt nu, 16 dagar kvar... Kommer säkert gå över tiden bara för att Leon kom tidigare... Bara den kommer när den är redo och är frisk så är jag så glad så.

UL är så spännande och skönt att ni blev flyttade åt rätt håll. Varför är du inte lika säker på att det är en kille längre?? Såg ni något eller såg ni kanske inte något....??? Visst är det spännade att fantisera och gissa, en beis blir det iaf ;)

Kram, kram
    Sambon tyckte sig se att det var en tjej redan första gången vi var på ul, och denna gången tyckte vi båda. Men man är ju inte så bra på sånt där så kan ju ha sett helt fel också, haha. Det är en riktig liten vilding jag har i magen iaf ;)
    Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • SamsonS
    engelmede skrev 2011-03-11 08:36:01 följande:
    Heej tänkte hoppa in här om det är okej ?=) har precis plussat efter att jag tog ut min p-stav 14 februarii så de gick fort!=) Är 18 år men fyller 19 i maj, bor med min sambo vid stationen i halmstad, hade varit jätte roligt o lära känna fler som är i samma situation o väntar en liten nu eller kanske rent av har barn ?=) Har precis flyttat hit från ängelholm så känner inte så många så det hade gort det extra roligt att träffa nytt folk!:D roligt o se att det finns fler unga gravida här runt halmstad=)
    SJälvklart får du vara med oss här :) Vad roligt med lite fler! Hehe ja, det var snabbt, gick lika fort för mig när jag slutade med mina piller så du är inte ensam ;) Jag bor i Laholm, men kommer igentligen från Halmstad från början, bodde också vid stationen innan, är snart 22 år!

Vi tjejer från Laholm har träffats en gång och vi hara pratat om att ses i Halmstad någon gång och ta en fika om du skulle vilja hänga på :)

Kram
  • SamsonS
    Det beror på när på tisdag! Ska käka lunch med några kompisar vid 12, sen mammagrupp kl 15 :)
  • SamsonS

Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

• SamsonS

Uppdaterade ts med det vi skrivit om oss själva :)

• SamsonS

Stina: Såg på webbisarna att det var en liten tjej som tittade ut! Grattis! Skrattande

• SamsonS

Då är det den metoden som ska köras här hemma då;) då vet alla vad jag gör i juli, hahaha!! Jädrans vad snabbt! Att du hann med ens :P grattis till er fina lilla tjej:)

• SamsonS

Casperochmamma: ok, hur gammal är han? Min sambo är också ifrån Laholm nämligen, han är 85a :)

Mia: det använder jag redan ;) älskar det verkligen!! :)

• SamsonS

Jag har blivit "moster" åt en liten tös!! :D sambons syster fick sitt första i natt:) nu väntar vi på syster nr 2 som är beräknad till den 24e april, sen är det vår tur. Man längtar ju inte mindre nu precis! ;)

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?