• Anonym (Cilly)

    Vilka typer av kvinnor gillar att bli bundna?

    Jag vet två eller förlåt tre som gillar det, jag förstår det bara inte, jag menar varför? kan någon förklara det för mig!

  • Svar på tråden Vilka typer av kvinnor gillar att bli bundna?
  • Anonym

    jag älskar att bli bunden, det tänder mig att maken få göra precis vad han vill med mig :)

  • Anonym (melikie)
    Anonym (Boss) skrev 2010-12-17 12:04:40 följande:
    För min del är det för att jag är så sjukt bossig i vanliga livet och jag bara ääälskar att inte ha någon kontroll, inget ansvar.
    exakt!!!!:D me to...
  • Anonym (vill)

    jag skulle absolut kunna tänka mig det, har nog alltid haft en liten fantasi om att bli bunden(&ögonbindel?) och liksom inte ha något val till det jag egentligen vill. Är nog också lite kontroll-freak, så tycker det skulle kännas härligt att bara låta någon annan kontrollera allt totalt.

    kan dock också tänka mig att binda&sätta ögonbindel på min pojkvän, skulle vara lite härligt att känna total kontroll också, och bara få honom att njuta och retas med honom tills han blir helt tokkåt men inte kan göra något åt det, :D

  • fishhook

    Jag gillar hellre när jag blir fasthållen..armar bakom ryggen eller högt över huvudet ; ) då känner jag kraften från mannen å hans vilja att hålla fast mig istället ; ) härligt.

  • kaji
    fishhook skrev 2010-12-18 01:56:35 följande:
    Jag gillar hellre när jag blir fasthållen..armar bakom ryggen eller högt över huvudet ; ) då känner jag kraften från mannen å hans vilja att hålla fast mig istället ; ) härligt.
    ja bli fasthållen är helt underbart
  • Anonym (divabitch)

    Jag hade minst lika gärna bundit mannen och testat ridspöet, men eftersom min man inte har rätt psyke för det får han binda mig istället så låtsas jag att jag är han, haha.

    Twisted works.

  • kaji
    Anonym (både och) skrev 2010-12-17 18:04:00 följande:
    Själva rollspelet är det viktiga och att mannen ifråga dominerar. 

    Jag undrar däremot vad de dominanta får ut av det hela?

     
    ja, nu ser jag det iofs inte som ett rollspel. men för att det ska vara någon poäng med det hela måste ju mannen kunna kontrollera mig helt utan att binda.

    vad käre maken får ut av att binda kan man ju undra...inte så mycket tror jag. han gör det ibland men det är nog mest för att han vet att jag inte tycker om det men vill markera att han kan göra och gör som han vill. eller i samband med bestraffning om ahn vill göra det lite enklare för mig eller sig själv. 
  • Anonym (vill)
    fishhook skrev 2010-12-18 01:56:35 följande:
    Jag gillar hellre när jag blir fasthållen..armar bakom ryggen eller högt över huvudet ; ) då känner jag kraften från mannen å hans vilja att hålla fast mig istället ; ) härligt.
    mm, de gånger min pojkvän spontant gjort det kommer det stora vågor genom mig, :P
  • Xpando

    Intressanta svar, jag förstår nu mer tanke sättet men vad händer, vad blir ni utsatta för och du som är dominant, hur tänker du och vad utsätter du din partner för?

  • Trust me

    Binda är ett trevligt pyssel och så blir det fint. Det kan också vara bra om jag ska göra något som kräver två händer. Ibland ska jag göra saker som kräver att hon ligger still och då är självkontroll kanske inte tillräckligt eller så tycker jag att hon inte ska behöva fokusera på självkontrollen utan kunna uppleva det som händer. Repen tar bort möjligheten att fly.

    Vill jag bara bestämma så är bojor snabbare och enklare. Enklast av allt är att bara hålla fast med händerna.

    Vad jag får ut av det? Jag får göra det jag vill och tycker om. 

  • Anonym (Fantasier)
    Anonym (vill) skrev 2010-12-17 19:41:43 följande:

    jag skulle absolut kunna tänka mig det, har nog alltid haft en liten fantasi om att bli bunden(&ögonbindel?) och liksom inte ha något val till det jag egentligen vill. Är nog också lite kontroll-freak, så tycker det skulle kännas härligt att bara låta någon annan kontrollera allt totalt.

    kan dock också tänka mig att binda&sätta ögonbindel på min pojkvän, skulle vara lite härligt att känna total kontroll också, och bara få honom att njuta och retas med honom tills han blir helt tokkåt men inte kan göra något åt det, :D


    Hur vanliga är dessa fantasier egentligen. Är det någon som har gjort det här med sin pojkvän
  • Anonym (Fantasier)
    Anonym (vill) skrev 2010-12-17 19:41:43 följande:

    kan dock också tänka mig att binda&sätta ögonbindel på min pojkvän, skulle vara lite härligt att känna total kontroll också, och bara få honom att njuta och retas med honom tills han blir helt tokkåt men inte kan göra något åt det, :D


    Brukar tjejer göra så?
  • Anonym (Fantasier)
    Anonym (Cilly) skrev 2010-12-17 12:03:39 följande:

    Jag vet två eller förlåt tre som gillar det, jag förstår det bara inte, jag menar varför? kan någon förklara det för mig!


    Verkar det tråkigt
  • Zbratt

    Är det typ inte en av de vanligaste kvinnliga fantasierna?

    Typ hälften av alla som jag haft med än ONS med har velat det utan att jag tagit upp det. Jag ställer lätt upp på det och blir upphetsad när jag ser tjejen gå igång på det. Vanligtvis börjar man kanske bara hålla fast händerna och sen vill hon mer avancerat nästa gång.

    Är väl känslan av att känna sig liten och tappa kontroll i en säker miljö. 

    Mycket mycket ovanligare med en tjej som gillar dominera. 

    Men spelar ingen större roll så länge min kvinna är sexuellt lycklig så är jag detsamma 

  • Anonym (Conny L)
    Anonym (både och) skrev 2010-12-17 18:04:00 följande:

    Jag undrar däremot vad de dominanta får ut av det hela?

     


    Skönt att ha all makt, i stunden. I vardagen är vi ganska jämställda, men ibland i sängen njuter jag av att äga henne, kan viska "du är min, du finns för min njutning". Binder henne ibland eller håller fast henne, smiskar ibland. Hon gillar det.

    Skulle tro att det är skönt att underkasta sig, för man får njutningen "gratis" och behöver inte ta något ansvar, bara åka med.
Svar på tråden Vilka typer av kvinnor gillar att bli bundna?