Vanita i lyxfällan.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
Tycker ärligt vi kan konstatera att lyxfällan är fejk och sluta kolla på skiten! (skönt när de gör bort sig så jävla rejält!)
diskuterade henne i en tråd på ett annat forum. där en som kände henne lite gran kom in och sa de att hon är vekligen helt blåst och precis som hon var i programet i verkligheten! trodde inte de va möjligt men så sa denna personen.
Har haft Charlies medförfattare som chef en gång i tiden och kan lugnt säga att det enda den människan är ute efter är bara att sko sig själv på andras bekostnad. Om Charlie är likadan vet jag inte med att han skrivit en bok tillsammans med min fd chef är bara skrattretande, för han är då verkligen inte ett ekonomiskt geni och har inget intresse av att hjälpa folk genom råden i sin bok. Han vill bara sälja boken och göra sig själv rik.
Haha sista gången jag kollade på den skiten " ne jag har fått nytt jobb nu, de andra var inte tillräckligt glammigt" Tv 3 är SKIT! (kändes mer äkta med de gamla "ekonomerna")
Ja, jag är så jäklar tacksam för alla er svar! För nu har jag äntligen fått svar på tal! Det är fejkat! Ock bara och enbart kommersiellt! Vete fan om inte jag skall gå med i en sekt nu? Har ni någon att rekk?
Oh shitt, jag mår ila, över insikten i att man kan vara så otroligt korkat. Klart att allt bar handlar om pengar. Tack!