• mysmamman01

Att hitta en karl.

Ja, hur hittar man en redig karl i dagens läge egentligen? Känns som de bästa redan är upptagna Flört
    Jag är väl inte riktigt redo för ett nytt förhållande än, men när jag väl är redo, var hittar jag dom?!
    I konsumkassan?

Det där med internetdating är ingenting för mig... Och det verkar som att alla mina vänners vänner redan är upptagna. Krogen är jag aldrig på - har ju småbarn för bövelen.
    Hur hittade ni eran man? Då helst ni som skaffat en ny man när ni redan har barn sedan innan...

• Svar på tråden Att hitta en karl.
  • badplats

Säg till när du vet hur man hittar guldkornen =) Jag vill också veta hur man får tag i en vettig karl Solig

• mia maria

Ja, nog har jag väl hittat en o annan mer eller mindre vettig karl - men ingen som har varit god nog tydligen, eftersom jag fortf är singel!

Jag har dock träffat killar både via skolan (på den tiden då jag pluggade - ja, i vuxen ålder alltså!), gemensamma bekanta, på fester o via nätet.
    De dyker liksom upp när man minst anar det!

Nu har jag dock varit ensammen i snart två år o börjar känna att jag kanske skulle vara redo att börja se mig omkring lite smått igen, men nu står jag istället där handfallen o har liksom glömt bort hur man gör!!

• MrsMommy

Jag måste säga att internet faktiskt är ett jättebra sätt, även om jag själv var mycket tveksam i början. Jag träffade min man på nätet, även om vi direkt insåg att vi hade massor av gemensamma bekanta. Många av mina vänner har träffat sina respektive på samma sätt, det är faktiskt inte så illa...
    Lycka till!

• millihenry

Och var hittar man vettiga tjejer då? inte helt lätt fråga att svara på det heller. Glad

• Running K

Jag blev uppraggad på funbeat.se Träning är mitt stora intresse så jag skriver där - då föll det sig naturligt att hitta en karl där också. Det måste inte vara en dejtingsida bara för att man ska hitta någon på nätet. Jag tycker att man kan hitta någon på nätet likväl som någon annanstans. Det handlar om möten mellan människor och det spelar liksom ingen större roll hur de kommer till - men jag vet att det kan vara lite för mycket förväntningar inblandat om man träffar någon på en dejtingsida. Så, hitta någon med gemensamma intressen där det finns en plattform för sånt.

• mysmamman01

Har ju glömt att uppdatera ;) Hittade mig en karl på dagis :P Världens finaste dessutom!

• Agdaa

Snabbt jobbat! Har oxå funderat över detta å trodde dagis var d absolut sista stället att hitta en Karl på :0

Svar på tråden Att hitta en karl.