• H o p e

    Vad har dina barn för kläder på sig idag? *Bildtråd*

    För några år sedan fanns det en tråd här på FL som hette just så som rubriken säger och där vi som tycker det är kul med barnkläder och shopping samlades. Tänkte starta en sådan tråd igen och se om det finns intresse.
    Tyckte själv att det var jättkul att få tips på olika kläder, kombinationer och matchningar.

    Observera dock att detta är en bildtråd och långa beskrivningar av barnens kläder undanbedes vänligt men bestämt!

  • Svar på tråden Vad har dina barn för kläder på sig idag? *Bildtråd*
  • H o p e

    Gårdagens outfit:

    Gustav (som inte vill vara med på bild) i underbara farfarströjan och mjukisbyxa från POP


    Ebba, som knappt syns bakom dockan, underbara underbara tröjan med hålmönster i form av hjärtan och matchande byxor med hålmönster längst ner, matchande sockar. Allt från POP. Polotröja under från Lindex.


    .?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • SOL10
    H o p e skrev 2011-01-19 22:42:12 följande:
    jo polo eller piké har dom i stort sett alltid under tröjan. Tycker det blir för kallt med bara en tröja på vintern plus att jag tycker det är fint att ha något i halsen.
    Fast det blir ju supervarmt under velour osv. Ibland kör jag ett linne under... Tycker inte att mina kids e så fina med skjort eller pikékrage.
  • H o p e

    Dagens kläder (vi har haft 2-årskalas för Ebba)

    Väst, slips, manchester-muddbyxor och strumpor POP, skjorta från KappAhl


    Allt från POP


    .?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
  • Zvartaliljan

    Gårdagens outfit. Kik*kid och Molo



    Lillebrors outfit igår. Katvig, I dig denim och t-shirt med bob marley (okänt märke)


    Och storasyster visar sin fina lego-skapelse. I Småfolkklänning


    Blev en suddig bild, men detta från Katvig och Molo har han haft idag


  • SmileyMalin
    Zvartaliljan skrev 2011-01-22 21:31:30 följande:
    Gårdagens outfit. Kik*kid och Molo


    Lillebrors outfit igår. Katvig, I dig denim och t-shirt med bob marley (okänt märke)


    Och storasyster visar sin fina lego-skapelse. I Småfolkklänning


    Blev en suddig bild, men detta från Katvig och Molo har han haft idag


    matchningen med bob marley tröjan är bland det finaste jag sett! så coolt
    Nellie 060510 Leah 090921
Svar på tråden Vad har dina barn för kläder på sig idag? *Bildtråd*