• LC77

    Spädbarnfondens nästa träff i Eskilstuna - välkomna torsdagen den 27 januari!

    Du som bor i Sörmland/Västmanland (eller i närliggande distrikt utan egen verksamhet) och har förlorat ett litet barn, under graviditeten, förlossningen eller senare, är välkommen på Spädbarnsfondens nästa träff  torsdagen den 27 januari kl. 18.30-21.00. Vi träffas i Sensus lokaler på Rinmansgatan 7 i Eskilstuna. Det ligger vid Valhalla industriområde i korsningen Lagerkvistgatan - Rinmansgatan.

    Det blir en öppen träff där vi träffas och pratar om våra saknade barn och om det som har hänt. (Givetvis pratar var och en så mycket eller lite som man önskar. Ibland kan det kännas skönt att bara lyssna till andras upplevelser.) Det har ingen betydelse om du nyligen mist ditt barn eller om det gått en tid - alla är lika välkomna.

    Fika kommer finnas att köpa till självkostnadspris. Av hänsyn till nydrabbade som ev. kan tycka att det är jobbigt att träffa barn, så är träffen syskonfri. (Gravida är välkomna.)

    *****OBS! För att jag ska ha en chans att höra av mig om träffen av någon anledning skulle behöva ställas in, så önskar jag att de som vill komma meddelar mig, senast tisdagen 25 januari, men gärna så snart som möjligt. Tala även gärna om om ni önskar kaffe eller te.

    Träffarna är egentligen till för de som är medlemmar i Spädbarnsfonden, men det går jättebra att komma och prova hur det känns utan att man behöver bli medlem innan.

    Om du har frågor, om vägbeskrivning eller annat, så tveka inte att höra av dig till mig.
    Varmt välkommen!

    Lina - distriktssamordnare för Spädbarnsfonden, distrikt Södermanland&Västmanland.
    www.spadbarnsfonden.se

    Anmälan till träffen till mailadress:
    [email protected]
    Eller ring/sms:a till 070-2318188
    (Det går även bra att anmäla sig direkt här i tråden.)

  • Svar på tråden Spädbarnfondens nästa träff i Eskilstuna - välkomna torsdagen den 27 januari!
  • LC77

    Flyttar upp tråden. Har även fått ett par anmälda via mail, men det finns plats för fler. Varmt välkomna!

    Lina - distriktssamordnare för Spädbarnsfonden, distrikt Södermanland&Västmanland.
    sodermanland@spadbarnsfonden.se
    070-2318188

Svar på tråden Spädbarnfondens nästa träff i Eskilstuna - välkomna torsdagen den 27 januari!