• smurf333

    Tjejer, föredrar ni att killen sprutar inuti eller utanpå?

    skulle gärna vilja veta vad framförallt ni tjejer föredrar, om att killen sprutar inuti er eller om ni gillar mer att få det på er..och i så fall var?? t ex bröst, mage, rygg?

    som kille kan jag erkänna att lägga satsen utanför är ganska upphetsande.

  • Svar på tråden Tjejer, föredrar ni att killen sprutar inuti eller utanpå?
  • Anonym (vill knulla)

    Tycker nog att alla varianter är häftigt. Bästa är när 5 män tar  mig och de sprutar i mig, i munnen, på min rygg, i håret....ja överalllt. Och det är alltid någon av dem som är hård och sprutberedd.

  • Anonym (munnen)

    Älskar att få det i munnen och svälja det eller så får han gärna komma på sin mage så kan jag slicka upp det.. Min mans sperma gör mig tänd.

  • Viccan92

    Inuti. Känner hur det pulserar i honom och hur han blir större precis innan. Det är så skönt.

  • Anonym (Vill)
    Viccan92 skrev 2019-10-04 11:13:59 följande:

    Inuti. Känner hur det pulserar i honom och hur han blir större precis innan. Det är så skönt.


    Kniper du till precis innan
  • Anonym (Eli)

    Har han bra tryck i sprutet då vill jag ha det i mig, för då känns verkligen strålarna i mig. Det gillar jag!


    Är han en sån som det mer rinner ur när han kommer, då vill jag ha det utanför, jag vill se det! Tycker det ser så mysigt ut, det blir inte kladd överallt och det är mycket mer inbjudande att leka lite med det ^^

  • Anonym (Kent)
    Anonym skrev 2011-01-14 13:22:30 följande:

    Alltid innuti.  Oavsett vart man alltid innuti.
    Vet inte varför, om det är för att det är sà han vill ha det eller om han bra är för blyg för annat.
    Skall bannemig fràga han när han kommer hem :)


    Vad skulle hända om du flög ner med huvudet nästa gång han höll på att komma och slöt dina varma läppar om hans lem och toksög supersnabbt som en riktigt kuksugarkärring samtidigt som du grymtade och stönade och när såsen väl kom så svalde du utan en min?
  • Anonym (Kent)
    Anonym skrev 2011-01-14 14:44:41 följande:

    Ansiktet för mig skulle kännas fönedrande på något vis.


    Det är ju det som är poängen! Skrattande
  • Anonym (i mig)

    I mig, så jag blir gravid helst :D Mycket skönare med, satsen ska ju ha en funktion!

  • Anonym (Man)

    Är ju skön att spruta i henne men mera kinky att spruta på henne. Eller är det så att omväxling är det bästa..

  • Miss Sunny
    Anonym (Eli) skrev 2019-10-04 12:03:38 följande:

    Har han bra tryck i sprutet då vill jag ha det i mig, för då känns verkligen strålarna i mig. Det gillar jag!


    Är han en sån som det mer rinner ur när han kommer, då vill jag ha det utanför, jag vill se det! Tycker det ser så mysigt ut, det blir inte kladd överallt och det är mycket mer inbjudande att leka lite med det ^^


    Å vad jag håller med, jätteskön känsla.

    När min unga virila älskare är kåt och "fulladdad", får han spruta första satsen i mig. Då vet jag att han har tryck och kraft i strålen. Så otroligt härligt att känna värmen som sprids inuti mig tilsammans med pulseandet och dom sköna ryckningana.

    Nästa gång får han spruta vart han vill. Tycker också om att se ett bultande jättestånd som sprutar, hans hejdlösa njutning.
              Men det førsta skjutet med full pung, det skal djupt i fittan.
  • Viccan92
    Anonym (Vill) skrev 2019-10-04 11:33:05 följande:

    Kniper du till precis innan


    Nej jag är väldigt trång redan innan.
  • Blower83
    Viccan92 skrev 2019-10-04 20:37:18 följande:

    Nej jag är väldigt trång redan innan.


    Låter helt underbart.
  • Blower83
    Viccan92 skrev 2019-10-04 20:37:18 följande:

    Nej jag är väldigt trång redan innan.


    Låter helt underbart.
  • Viccan92
    Blower83 skrev 2019-10-04 23:49:34 följande:

    Låter helt underbart.


    Jo det tycker min sambo med. Han får kämpa för att hålla sig längre än bara en liten stund.
Svar på tråden Tjejer, föredrar ni att killen sprutar inuti eller utanpå?