• HEARM

    han vaknar hela tiden

    jag är såååå sjukttrött och vet itne hur mycket mer jag klarar. Är sur hela tiden. Vill inte att mina barn ska växa upp med en tjurigmamma. För det första är hela vår familj kvällsmännsikor vilket gör det väldigt svårt för barnen att komma till ro o gå o lägga sig på kvällen. Jag skickar dom i säng vid 20 tiden och släcker vid 21 men det kan lika väl vara tjafs till 22 och på helgerna är det värre. eftersom de då inte behöver gå upp så tidigt får de vara uppe lite längre. Jag är mammaledig men äldsta dottern går i skolan och måste gå upp halv/kvart i 7 för att komma i tid. Min minsta han somanr mellan 19-20 på kvällarna och sover till 6:30-7 MEN han vaknar hela tiden. Sover han i sängen vaknar han var 30minut sover han i vagnen vakanr han var 60minut och får han ligga i mitt knä så vaknar han inte men gnäller till var 90minut. (ungefär alltså inte som en klocka men nått sånt) det slutar med att han brukar ligga i min famn tills jag ska gå o lägga mig vilket gör att jag får noll egen tid påkvällen sen sover han brevid mig för att få han att sova i sängen gör att han vaknar oftare och vaknar mer sover han brevid mig so "vaknar" han inte så att han vaknar till men tillräckligt för att ajg ska vakna.  han Jag blir galen snart och det räcker med att ag går upp o kissar så vaknar han. Jag orkar inte längre. HUR SKA JAG GÖRA 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-16 08:38
    jo jag ammar honom tillssömns och när han "vaknar" gör jag inte det så tar det ännu längre tid innan han somanr och jag vet inte hur jag ska orka vara vaken dygent runt

  • Svar på tråden han vaknar hela tiden
Svar på tråden han vaknar hela tiden