• Anonym (Kaffedraken)

    Hur ta bort automatisk överföring??

    Jag har automatisk överföring via konton på min internetbank (swedbank), men nu ska jag inte föra över pengar länge till den här personen men HITTAR INTE var jag tar bort den automatiska överföringen. Någon som vet?

  • Svar på tråden Hur ta bort automatisk överföring??
  • Anonym (Kaffedraken)

    När du är inloggad på swedbank klickar du på  "BEtala/Överföra". Där väljer du sen "Kontohändelse översikt".
    Då kommer du till en lista där du väljer "Aktuella kontohändelser - Överföringar konton". Då kommer en lista på de överföringar du har stående, och kan klicka på det namnet/kontonummret som du vill ändra på. När du gjort detta kommer informationssidan om överföringen till just det kontot upp, och du kan där välja vad du vill göra, som i ditt fall "Ta bort".

    Hoppas du hittar rätt! och framför allt förstod min förklaring! )


    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • Anonym (Kaffedraken)

    Du kan även ringa personlig service så hjälper dem dig

    Men jag har för mig att på dersa hemsida så finns en kattegori automatiska överföringar klicka på den så får du upp alla dina överföringar och där ska man kunna klicka på de man vill ta bort..

    Lycka till

  • Anonym (Kaffedraken)
    Min högsta önskan skrev 2011-01-27 12:11:20 följande:
    När du är inloggad på swedbank klickar du på  "BEtala/Överföra". Där väljer du sen "Kontohändelse översikt".
    Då kommer du till en lista där du väljer "Aktuella kontohändelser - Överföringar konton". Då kommer en lista på de överföringar du har stående, och kan klicka på det namnet/kontonummret som du vill ändra på. När du gjort detta kommer informationssidan om överföringen till just det kontot upp, och du kan där välja vad du vill göra, som i ditt fall "Ta bort".

    Hoppas du hittar rätt! och framför allt förstod min förklaring! )
     Tusen tack!! Kom rätt direkt! Den där vägledningen ska jag spara
    iggelpiggel skrev 2011-01-27 12:11:39 följande:
    Du kan även ringa personlig service så hjälper dem dig

    Lycka till
    Kan man det? Det var bra att veta :) TAck!
  • Anonym (Kaffedraken)
    lunkentuss skrev 2011-01-27 12:13:50 följande:
     Tusen tack!! Kom rätt direkt! Den där vägledningen ska jag spara
    iggelpiggel skrev 2011-01-27 12:11:39 följande:
    Du kan även ringa personlig service så hjälper dem dig

    Lycka till
    Kul att man kunde hjälpa till!
    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack, du gjorde min dag för att du la upp den här tråden och även person/personerna som skrev svaret!


     


    Taack!!!!!

Svar på tråden Hur ta bort automatisk överföring??