Han säger inte att han älskar mig.... känner mig sårad
har träffat en kille nu en tid. vi träffades på ett lite underligt sett, jag hade ett förhållande, skulle gifta mig några veckor senare men vi blev tokkära i varandra. så jag lämnade o ställde in bröllopet. ja jag vte, bara sånt man ser på film, men detta är sant.
Han är hos mig ALLTID, vi gör allt tillsammans (nästan), just nu e vi på skidsemester i sälen o myser.
jag säger till honom att jag älskar honom...men får inget gensvar alls.....
tog upp det med honom för ett tag sedan och då fick jag et upplägg om att han e jätte kär i mig, vill spendera sin framtid med mig, tycker om mig jätte mycket, och att han säkert älskar mig men vill inte säga de till mig innan de kommer spontant och först då vet han att han vrkligen menar de...
Tiden går och jag känner mig Oälskad o lite sårad på ett konstigt sätt... han e jätte go o mysig och väldigt engagerad i att diskutera framtid med barn osv... men hur svårt ska de vara att säga vad man känner, för just nu känns de inge kul alls, känns som om jag e mer "kär" i honom än vad han är i mig... känner mig inte tillfredställd med detta... men vill ju inte pressa honom till nått heller....