Inlägg från: Linda b1986 |Visa alla inlägg
  • Linda b1986

i brist på annat skriver jag här åxå. är så sjukt uttråkad så jag skriver i alla trådar jag finner ngt intresse av och detta var jätte kul att se alla augustimagar. :) är dock tråddödare....

bf 12 augusti, vecka 37, 28 dagar kvar
  • Linda b1986

Chariots- gratis blogdesignlåter väldigt intressant:)

Ang dålig i magen. Minsvärmor fick diarré tre veckor innan bf och ringde in, desamma åt henne komma in direkt fast hon ej kände något. I taxin kom första värken, femmil taxifärd sen 12 efter inskrivning föddes min man, trosorna hann hon ej få av innan huvudet tittade fram så visst kan detta ett tecken! ;)

• Linda b1986

Sysselsätter mig med en unge i minuten i programbiblioteket.tiden går så sjukt långsamt, vecka 36+3 och nojar mig över min lilla mage. Vill ha stoor så jag vet att det är en bebis där inne. Mätte sf och fick 28 cm men kan ju mätt fel. Längtar till mvc så jag får reda på att allt är bra. Sparkat nästan aldrig, kan det vara ngt fel eller kan man ha en sovade bebis i nio månader?.....ush hatar väntan!

• Linda b1986

Kanske är för trångt för Att röra sig så mkt, har kanske lite fostervatten så den ej kan "simma" runt. Hoppas iallafall. Var större men fortff liten mage med min första och hon föddes ju normalviktig men vill ju ha en stoor frisk bebis denna gång. Höftlux kanske gör att den inte kan sparka så mkt heller.

Åhh avis på er som har så kort tid kvar.:)

• Linda b1986

Carmat- låter jätte jobbigt:( jag får ångest över att vara hemma själv över natten, händer sällan men du kanske vänjer dig? Hade asolut inte velat min ma var iväg så här i slutet eller sen i början när bebisen är född. Kan han inte försöka Jobba närmare hemmet nu ett tag i allafall? Prata med bm absolut! Lätt att bli deprimerad nu så du måste se till att du mår bra! Kramar!

• Linda b1986

naah v

Momii skrev 2011-07-19 14:39:56 följande:
    Har sen jag vakna i morse haft ont i magen, mesta dels i buken. Jag har varit väldigt förskonad från mensvärk under åren och fick det bara med en viss sorts p-piller jag använde en gång. Denna smärtan känns som kraftig mensvärk nere i buken. Det gjorde mer ont när jag la mig ner så jag tog en panodil för att kunna vila middag med tösen. Vad tror ni? Har jag sån tur att det kan vara något på gång? Har inte haft mer förvärkar än vanligt och bebisen lever rövare då och då som den gjort nu den sista veckan.

Carmat85- Läste ditt inlägg men hinner inte skriva nu, tösen har nyss vaknat från middagsluren och det är dags att äta här. Ska svara sen för min man jobbade också på andra orter när vi fick vårt första barn. Förstår lite hur du känner.   
    tippar på bebis innan torsdag :)
  • Linda b1986

appropå m det här med män....finns det någon annan än jag som känner nästintill avsky till sin man emallanåt. känner mig som världens ragata som snäser av honom och klagar på allt. typ rachel i vänner om ni sett detta.
    klarar inte av hans andedräckt, hur han andas, hans "hummmande". känns som han gör ALLT för att irretera mig, även sättet han sover på.

det måååste ha ngt med graviditeten att göra för jag älskar honom och ångrar mig alltid när jag sagt ngt elakt men det är som om jag ej kan hejda mig. hade han kommenterat ngt om mig hade jag typ storbölat ett dygn. är orolig att jag kommer slänga ut honom under förlossningen, men får hoppas på det bästa. :)

• Linda b1986

vecka 37(36+5)
    är detta normalt??
    ska in på TUL imorgon men har ni sett någon med så liten mage i vecka 37? börjar ana att allt bara är ett grymt skämt från min kropps sida....
  • Linda b1986
    emelielj skrev 2011-07-20 20:03:11 följande:
    Nejdå :) det är nog inget skämt inte! Bra att dom ger dig TUL, men jag har sett några st med jätteliten mage runt bf, då ligger bebisen längre in mot ryggen bara. På de som har jättestor mage ligger bebisen mer utåt, om jag förklarar mig rätt!
    ok får hoppas på bakåtsittande livmorder, men känns så orättvist när jag ser alla fina stora magar. jag är såå avundsjuk på er! :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011