Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Chariots- gratis blogdesignlåter väldigt intressant:)
Ang dålig i magen. Minsvärmor fick diarré tre veckor innan bf och ringde in, desamma åt henne komma in direkt fast hon ej kände något. I taxin kom första värken, femmil taxifärd sen 12 efter inskrivning föddes min man, trosorna hann hon ej få av innan huvudet tittade fram så visst kan detta ett tecken! ;)
Sysselsätter mig med en unge i minuten i programbiblioteket.tiden går så sjukt långsamt, vecka 36+3 och nojar mig över min lilla mage. Vill ha stoor så jag vet att det är en bebis där inne. Mätte sf och fick 28 cm men kan ju mätt fel. Längtar till mvc så jag får reda på att allt är bra. Sparkat nästan aldrig, kan det vara ngt fel eller kan man ha en sovade bebis i nio månader?.....ush hatar väntan!
Kanske är för trångt för Att röra sig så mkt, har kanske lite fostervatten så den ej kan "simma" runt. Hoppas iallafall. Var större men fortff liten mage med min första och hon föddes ju normalviktig men vill ju ha en stoor frisk bebis denna gång. Höftlux kanske gör att den inte kan sparka så mkt heller.
Åhh avis på er som har så kort tid kvar.:)
Carmat- låter jätte jobbigt:( jag får ångest över att vara hemma själv över natten, händer sällan men du kanske vänjer dig? Hade asolut inte velat min ma var iväg så här i slutet eller sen i början när bebisen är född. Kan han inte försöka Jobba närmare hemmet nu ett tag i allafall? Prata med bm absolut! Lätt att bli deprimerad nu så du måste se till att du mår bra! Kramar!
naah v
appropå m det här med män....finns det någon annan än jag som känner nästintill avsky till sin man emallanåt. känner mig som världens ragata som snäser av honom och klagar på allt. typ rachel i vänner om ni sett detta.
klarar inte av hans andedräckt, hur han andas, hans "hummmande". känns som han gör ALLT för att irretera mig, även sättet han sover på.
det måååste ha ngt med graviditeten att göra för jag älskar honom och ångrar mig alltid när jag sagt ngt elakt men det är som om jag ej kan hejda mig. hade han kommenterat ngt om mig hade jag typ storbölat ett dygn. är orolig att jag kommer slänga ut honom under förlossningen, men får hoppas på det bästa. :)