Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Jag blir lite avis! Jag som redan är bullig på magen kommer inte få ett sådant fint litet "put". Ja, jag får skylla mig själv helt enkelt!
Jag blir lite avis! Jag som redan är bullig på magen kommer inte få ett sådant fint litet "put". Ja, jag får skylla mig själv helt enkelt!
Visst har din mage vuxit sen senaste bilden Mickan! Alla här är så smala från början...jag vill inte lägga upp någon bild på min magen. Den dallrar bara!
ZillyChili: vi är visst exakt samma storlek på....166 cm och runt 80 kg nu. Vägde 77 innan jag blev gravid. är i v. 15+0 idag. Vilken fin magen du har. På mig syns inte mycket mer än att midjan är borta.
Idaharju: åh du milde ...väger jag 30 kg mer än dig! Sådant vill man inte veta! Jaja, jag får göra något åt det sen...
idaharju: om din moderkaka ligger i bakvägg tror jag inte det är någon fara. Det är bara om den ligger så långt ner så den kan vara i vägen för bebisen när den ska ut som det blir snitt. Moderkakan brukar dessutom flytta sig uppåt ju längre graviditeten framskrider.
ZillyChili: Hoppas allt var bra idag!
Vad skönt att allt var bra, ZillyChili!
Kariba, det var en riktig bebismage! Har det synts länge på dig? Jag har varit enorm med båda mina barn men det har inte synts mycket i v. 20, där jag är nu. Från v. 20 däremot då har det exploderat.
Kariba, så mycket vaddering har du väl inte. Jag har lika mycket tror jag men magen är inte lika stor än. Tyvärr är mycket av min magen mjuk så den ser finare ut än den känns. Det blir så tydligt när man känner på den att det inte bara är bebismage. Men strunt i det!