Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Ninakarolina: Jag är också orolig att nåt ska ha hänt min bebis TROTS att min mage är enorm. Det har spänt i huden hela dagen idag och det har verkligen känns som att jag gått "med magen först" så att säga.. Asså usch, och jag ska ju ha bakåtliggande livmoder och då ska de inte synas så mkt. Ja tjena. Då måste jag väl bara ha gått och blivit fet då

Och den där länken jag gav tidigare för viktkalkulator är en jävla subba. Enligt den ska jag väga som mest 60,7kg NÄSTA vecka..
Jag ligger mellan 61,4 - 62,7... Så jag gissar att jag inte kommer klara deras "viktmål".Jag har också bakåtliggande livmoder, är i vecka 17+5 idag, med en kula utan dess like! (okej, lite överdrivet)
Jag är lika stor som min arbetskamrat som är 7 veckor längre gången än jag, så det där är väldigt individuellt!
Det är inte heller att jag har lagt på mig en massa då vågen visar -1,5 kg sedan graviditet börjar.
OM man ska ha något mål vad gällande vikt i graviditet så är det väl att jobba för att inte lägga på sig för mycket fett på sig själv? Men det är lättare sagt än gjort när hungern kommer på (utom på mig då som knappt kan äta) och man blir mindre och mindre rörlig

Du är garanterat fin som du är! (61,4-62,7 låter inte som en farlig vikt heller)