Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Jag beställde mitt på Refresh.se och fick det dagen efter :) Hur bra som helst!

Och sen åka!!
Ja nattlinne att föda i har jag aldrig hört att man ska ha med. Och blöjor lär man ju få av sjukhuset när bebisen är nyfödd? Det räknar jag med iaf! Även bindor till nyblivna mamman måste ju finnas på sjukhuset? Står ibland på vissa sidor att man ska ha med det också?!
Men teet ska väl inte sätta
Igång en förlossning utan bara träna upp livmodern och underlätta avslaget? Det är vad jag har hört iaf!
Oj får man inte ha mobiler på förlossningen? Det visste inte jag! Är det så överallt? Jag typ lever ju med min älskade iphone :)
Sarungen: okej! Det hade jag ingen aning om :)
Sitter här och får höra det sjukaste.. Min barndomskompis dog tidigare iår (han var 22 när han dog) och skapade kaos hos hans familj, alla vänner och där vi bodde. Familjen orkade inte bo kvar så de flyttade med dottern långt härifrån för att komma bort och börja om. Så läser jag i tidningen idag om lilla Mercedes som blev påkörd av ett fyllo och inser snabbt att det är densamme familj som flyttade från min hemort för sonen blev mördad. Helt sjukt att något så tragiskt händer samma familj?! Sitter nästan i chock nu. Ringde min vän för att se om det stämde och det gjorde det ju. Stackars föräldrar.. Fy!
Haha jag har BF 30 juli ju :) Lägger till den i början lite fint!
Jag är så nyfiken på hur det känns med sparkar mot revbenen! Min är inte där alls , konstigt :P