• LYCKA82

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Capa skrev 2011-03-09 07:47:22 följande:
    Va man ser ju inte ens mellan benen på bilden Obestämd Ingen annan bild man kan gissa på?? Tungan ute
    jo jag ser två ben, och nåt emellan.. kan ju va navelsträngen som sticker ut.... eller vad tror du? Ska göra nytt ul om en vecka. jag vill veta, men inte sambon.  Har du köpt mkt till bebisen än?  jag köpte lite bebis-leksaker idag begangnat för 30 kr man ju inte handla allt nytt....
  • LYCKA82
    Kevin och Freja skrev 2011-03-15 11:05:11 följande:
    Ultraljudet gick jättebra! :)

Enligt BM är det en liten flicka i min mage :) Så kul!

Nytt BF-datum blev 20 augusti :)

Så underbart detta!
    Grattis.. vad kul med en flicka. Du har en pojk sen innan va? Jag ska göra RUL imorn, ska leta efter en snopp.. sambon vill inte veta...
  • LYCKA82
    Kevin och Freja skrev 2011-03-15 11:12:33 följande:
    Tack :) ja det ska bli jätteroligt med en flicka! Och sambon är glad då han ville ha en liten tjej :)
    ja jag har en pojk sen innan så det är extra roligt med en flicka nu :)

Haha okej :) Ja då får du smygkika lite efter en snopp. Hoppas du hittar en då :) Och lycka till på ditt RUL imorgon!!
    Tack.. Ja vi får se.. för mig spelar d ingen roll vad det blir, eftersom d är första barnet... bara d mår bra.
  • LYCKA82

Idag var jag på RUL... jag letade efter både en snopp o snippa men d var svårt att se... men magkänslan säger att denna livliga rackare är en pojk.. men vi får se...
    Här kommer 2 bilder på vår lill*... (lite otydliga bilder, h*n rörde sig hela tiden). Blev tillbakaflyttad 5 dagar till den 11/8. Lägger oxå in en magbild... börjar bli stor  nu!

• LYCKA82
    Mamma20022005 skrev 2011-03-16 13:19:58 följande:
    Vilka fina ul bilder och fin mage du har.
    Jag ska på rul i morgon. Spännande och nervöst.
    Tack Lycka till imorn... d är så mysigt att ligga o kika på den lill* i magen....
  • LYCKA82

Carmat85: Tack.... ja d är första barnet, så d är extra spännande! Du får lägga ut bild på ert lill* mirakel!

• LYCKA82
    alexander2011 skrev 2011-03-16 20:09:44 följande:
    Ja visst är det spännande. Jag har precis lagt ut bilder på den lille o magen :)
    såg d nu... vi skrev visst samtidigt Vilken sötis du har i magen,,.
  • LYCKA82
    Halajna skrev 2011-03-17 12:57:08 följande:
    Fin mage, och mysiga bilder. Vi väntar en liten flicka med BM 4 aug, men jag tror hon kommer busa med sina mamma och titta ut den 11/8 då det är min födelsedag..så vem vet:)
    Tack...så 11/8 är din födelsedag... hoppas lilltjejen kommer före dess då, så slipper ni dela födelsedag..
  • LYCKA82

Lägger in magbilder tagna idag i vecka 20+6

Magen växer så d knakar!! + 6 kilo...
  • LYCKA82

Grattis till bröllopet Kevin C..... mysigt!!!

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011