Bildtråd för oss med BF i aug 2011

31+2 idag då och 60 dagar kvar till BF!
Känns dock som om jag inte behöver bli större nu. Detta räcker gott och väl!

31+2 idag då och 60 dagar kvar till BF!
Känns dock som om jag inte behöver bli större nu. Detta räcker gott och väl!

Bjuder på en ny bild på min bebismage! 
V. 33 
Tillbaka från BM!
+11 kg än så länge så kanske kanske jag kan hålla mitt mål på 15 kg? v. 34+2 idag
Knoddas är en liten rackare, som jag anat hela tiden, och låg såklart inte vänd åt rätt håll. Ska tillbaka på måndag för hon ville ge knoddas en chans att lägga sig till rätta.
Men jag får vara inställd på ett vändningsförsök, som tydligen bara lyckas i hälften av fallen...annars blir det kejsarsnitt!
Haha!!
-ljud!!! Det är ju SÅ det är!!!
Det positiva med att knoddas ligger i säte är att nu får jag se h*n igen!
Ultraljud kl 11,15 och håll nu tummarna för att knoddas ligger rätt och att inte könet syns alltför väl! Vill ju inte veta!

Det är smart att ha allt man ska ha samlat i en stor necessär i badrummet! Det man använder lägger man tillbaka! Haha.. 
Jag har börjat packa lite, Blodgruppspapper, förlossningsbrev, kläder t bebis, filt, amningsbh, byxor o tröja, batteriladdare t tel.(har 2 st)
La även i snabbKaffepulver i väskan! Perfekt att ha med!
Packar lite då och då!
Jag kan hålla med om att man inte kan packa allt riktigt nu! Man behöver ju saker!
TIPS!!
Jag har nu tagit för vana att varje gång jag kommer hem, lägger jag i plånbok i ytterfacket på förlossningsväskan! Får INTE glömma ID-kortet.
Vi har börjat samla småmynt som blir över när vi handlar!
jag har skrivit en lista på de grejer jag inte kan packa ner nu, som.heter "Packa ner". Denna lista ligger synligt framme. Detta för att man slipper tänka allt för mycket om man har mycket värkar! Säkert svårt att tänka klart då! Bara att titta på listan och packa ner!
Och sen åka!!