Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Svartros: den har jag aldrig hört talas om! Funkade den bra för dig?
Svartros: den har jag aldrig hört talas om! Funkade den bra för dig?
Jag har gett oliver smakisar i två veckor. Morot, banan och ärtor älskar han men han fullkomligt hatade potatis som han fick idag. Katrinplommon puré fick han en gång men han blev jättedålig i magen på kvällen och skrek hysteriskt! Så det fick han inte mer.
Om jag vill börja ge gröt på morgonen, kan man ge gröt i smakisar på morgonen om han får purésmakisar på lunchen samma dag? Och fortsätta så, eller ska jag vänta lite? :)
Carmat: Oliver har haft två tänder på g i två veckor. Jag har hört att det kan ta flera månader, fast är inte säker. Nån som vet?
Oliver använder 62/68. Storlekarna är verkligen olika! jag rensar också ur hans garderob så det inte blandas. Det som är för litet lägger jag undan direkt.

Oliver är också alltid dyngsur. Tredje tanden är på g men nu är han mycket gladare hela tiden och tjötar som fasen!
Oliver är 4 mån och 2 veckor. För tre veckor sen kom första, dagen efter det dök andra tanden upp. Nu kommer tredje! Jo det är visst lite tidigt för tänder, jag trodde det var nåt annat som störde. Det enda dumma är att han inte lärt sig greppa saker än. Han älskar bitringen men jag får liksom placera den i hans hand så tuggar han på den men tappar efter en stund.
Jag är glad nu att jag inte ammar längre, satan va hårt han bits!
Jag har också likadan gåstol!
Oliver älskar den :)
Emeliemariatherese: oliver har fullt upp med tänder! Inte klokt vad fort det går, nu ser man att tand nr 6 och 7 är på G. Bits så det lämnar märken på mina fingrar!
Tjejer, vad betyder detta? Ett ihåligt streck? aldrig sett innan.
Mensen har inte kommit fast minns inte exakt när den ska komma, känns bara som den borde kommit nu. Fick finnar över en natt i veckan och massa flytningar. har inte tänkt på det alls förräns idag när jag insåg allt detta och köpte ett test. Jag äter ju Ppiller! Kan ju inte bli gravid TRE gånger på ppiller?
iaf, vad säger ni om detta?

Köpte digitalt cb och det visade negativt! Vet inte vad jag ska tro men måste väl lita på resultatet då?
Icke morgonurin iofs men sist gav det utslag vilken tid på dygnet det än var!
Mickan: mensen kom så första testet var spök, fast sist jag fick sånt test så var det med oliver! Skumt! Fast är lättad eftersom vi tänkte vänta med syskon.
Jättefina bilder!
Va bra att du mailat dom om det! Håller helt med.
Söt han är speck!! Och vilken smart haklapp. Ikea?
Bjuder på lite Oliverbilder och puffar tråden lite :)