Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Finns en pysventil på apoteket som heter Windi. Den ska vara bra säger dem! Anpassad till barn.
Penny och jag tog oss en promenad idag, Kan ha våran lilla hund lös om jag ha en varmkorv i vagnen haha då går hon precis bredvid hela tiden. Fast hon stack in på en gård idag för hon fick syn på en kanin bur, hon har aldrig sett en kanin förr...hon stog på två ben och hoppade... skynda mig dit för jag har hört att kaniner kan bli rädda och dö på fläcken. Men min hund stog bara där och var glad och hoppade. Ingen skada skädd.... men nu vet jag att hon sticker om hon ser en kanin bur med kanin... de hjälpte inte korven haha.

Min tös ler redan också å hon blev tre v igår, tror hon började i v 2! Är de någon här inne som vet hur mkt man ska lufta rumpan per dag??
vågar jag ta ett bad idag i badkaret? har inte haft avslag på ca 4-5 dagar. då borde det väl inte vara nån fara.Eller?

Mina gullungar!
Nu får de bli mer bilder i denna bildtråd tycker jag, skit kul att se era små m.m :)