Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Carmat! Tycker du är tuff! Föräldrarna mina passade på Dean bara 3h medan mannen och jag skulle på Ikea när jag fyllde år! Hann inte ens 2km innan jag inte kunde andas och hyperventilerade och sen kom tårarna! Litar till 110% på föräldrarna men det var just avståndet till honom som tog knäcken på mig. Blev irriterad på andras barn som skrek för att det drog i brösten mina och ångesten låg ju och bubblade hela tiden! Kommer aldrig kunna lämna honom med någon annan än föräldrarna mina tror jag. Känner ju ingen här i Bodö så inte så svårt att slippa :)
Men när ni låter andra passa hur gör ni då med maten? Har ni pumpat ut lr Ger ni ersättning???
Jag pumpade när föräldrarna passade på han ett par timmar.
Carmat:Min tös har bajs som e löst som vatten nästan! Jag trodde dom va sådana i bajset! Hon har alltid vart sån vad jag vet! Tål hon inte min mjölk då??
Sandra: mitt barn är också löst i magen, men de ska va så om de helammas. Min som kan också göra bromsspår när han fiser, inget jag finner konstigt iaf. De blir fastare o bajsar mer sällan på ersättning, men de är ju inget som säger att det är bättre :) enligt Bvc så är de normalt att bajsa upp till 20ggr på en dag till en gång var 20e dag.
Speck: ååh va lättad jag blev nu!!