• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • ZillyChili

Usch vad tråkigt NinaKarolina.
    Edvin har också bajsat gult med vita prickar i några men eftersom det varit gult. Var ju inne med honom en gång, men då var bajset kittfärgat.
    Ett bra sätt att hålla koll efter uttorkning är att se så hon kissar - vätskebrist = inget kiss.
    Kanske det berömda tandbajset??    

• Ninakarolina
    ZillyChili skrev 2012-01-21 06:03:28 följande:
    Usch vad tråkigt NinaKarolina.
    Edvin har också bajsat gult med vita prickar i några men eftersom det varit gult. Var ju inne med honom en gång, men då var bajset kittfärgat.
    Ett bra sätt att hålla koll efter uttorkning är att se så hon kissar - vätskebrist = inget kiss.
    Kanske det berömda tandbajset??    
    Haha, ja kanske är de. Men många av Pennys vänner ligger med i 39 graders feber. Huvva inge roligt alls men idag har tempen legat på 38.. Men blir väl hög i natt igen. Fasen vad trött jag är, får ingen sömn om nätterna, men får sova sen efter 10 när sambon vaknar ... sen får jag sova så länge jag vill, men har så svårt att sova på dagen. vi båda var uppe lite då och då på natten, men efter som jag vaknar för minsta lilla så blir de jag som går upp mest.
    Och nu börjar han jobba imorgon, så hoppas man får sova i natt, annars får jag ringa över mormor.. så jag får mig en power nap.  
  • Mickan

Usch! Hoppas lilla penny har piggnat på sig!

Idag blev Dean 5 månader. Sovit mest hela dagen då förkylning och hosta i snart en veckas tid har tagit musten ur han! Äter gör han men bara sjuk och sliten lilla älsklingen!

• ZillyChili

Stackars Dean! Fruktansvärda förkylningstider nu!
    Kan vi inte få en bild på lille Dean?? Var ju länge sedan nu 

• Mickan

Förlåt att ni får vrida huvudet. Tog dom direkt från mobilen. 

Här var Dean ca 3,5 mån gammal. Han och pappa Sean är ute på Shopping och vi fick ta en snabb pause i amningsrummet som var uppskattat

Dean 4,5 Mån.. Växt ut alla pjamaserna! (fortfarande ute och reser och var ju inte tänkt att vi skulle vara borta så länge... Så om 1 vecka får han nästa storlek som ligger hemma i garderoben och väntar =)

Dean 2 dagar innan han blev 5 mån alltså för 4 dagar sen. Här i sin sprillans nya gåstol... Ja förkylningstiden syns vid näsan =) 
  • ZillyChili

Underbart söt Mickan!!!
    Tror minsann att han och Edvin har likadan gåstol!

Igår körde Edvin runt som attans i sin gåstol, rakt in i barnvagnen! Men det hindrade inte honom, utan han knuffade barnvagnen framåt också, i tre meter, ända tills soffan stoppade honom! Såg jätteroligt ut!

Är det en likadan? 

• ZillyChili

Ja den är suverän!!
    Här har vi skrikkalas på morgonkvisten idag... Vet inte vad det är med honom, han brukar alltid vara på toppenhumör på morgonen, det är bästa tiden på dygnet, men idag är det inget som är roligt.

Han har börjat krabba med ersättningen också, eller flaskan över huvudtaget. Äter oftast inte upp längre utan blir vansinnig. Har provat byta napp, för vi kör fortfarande med lilla hålet, men då blir han ännu argare!
    När han får vanlig mat eller gröt däremot så äter han med ett stort leende på läpparna.
    Det är bara vällingen och ersättningen han krabbar med. Konstig känsla, han har alltid älskat att äta och det har aldrig varit problem med det innan....     

• LYCKA82

Hej alla mammor.. visst är d härligt hur de små barnen växer o utvecklas... igår sa Agnes "amma" för första gången... åååhhh vad underbart att höra sin dotters röst o att första ordet skulle bli mamma.. här kommer nya bilder på Agnes som nu är 5 ½ månad..

• Mickan

Jo det är samma zillychill!
    Men visste inte om hur mycket den blinkade när jag köpte den. Köpte den för att den var lättast att rulla och kollade inte ens på underhållnings plattan. Blinkar ju då man tror han ska få epilepsi!!! Försökts att ställa ner ljuset men verkar inte vara någon skillnad!!!

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011