Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Så ni rekommenderar gåstol? Va är de för nån ni har?
Oj Lycka! Det är verkligen tidigt!! Edvin pratar en himla massa, men inga riktiga ord. Härmar mig väldigt mycket när jag gör olika ljud också.
Eller njaaa.... han PRATADE mycket INNAN! Nu harklar han bara sig och fejkhostar. HELA TIDEN!
Så skrattar jag lite och då gör han det ännu högre, med världens leende!
Vi köpte en ny rosa gåstol till Penny, den var super fin. Men vi fattade inte varför hon inte gick i den hon bara satt där..
Så sen känner vi att den är ju super trög. Då de är som gummi jul. Vi tog sambons småsyskons gamla gåstol och bytte bara chassit på den så de är rosa överdel men den andra underdelen haha. Och de var plast hjul. Så nu går hon runt i hela lägenheten, står upp skitlänge sen så tvät springer hon framåt och skriker och tjoar.. super kul. Så ska ni köpa en gåstol köp ingen med gummihjul , köp en med plasthjul... fastnar inte o golvet och den rullar så bra.

Den tittade vi på NinaKarolina, tur vi inte köpte den! Anledningen till att vi köpte denna var för att det finns en hoppfunktion. Edvin älskar ju att hoppa!!!
Men du kan ju stänga av panelen Mickan. Fast då låter den ju inget.
Jag är störtnöjd med stolen!! Helt toppen! Och viktigast av allt är ju att Edvin älskar den!!!
Jo men den är ju inte lika spännande om man stänger av ljudet, för det är ju bara 2saker man kan göra om inte ljudet är igång... Fast det är ju ljuset och den hysteriska blinkningen jag reagerar på...
Haha, Edvin får nästan aldrig tag på något. Det har visat sig att vårt hem redan är ganska barnsäkert för barn i gåstol
=)
Men idag fick han tag på datorsladden och slet ut den. Blev rosenrasande när jag tog den för honom, så han for snabbt över till andra sidan rummet och slet i vedkorgen bredvid öppna spisen. Gallskrek, tystnade och tittade på mig, slet i vedkorgen och skrek, tystnade och tittade på mig... så höll han på tills katten kom in. Då fick han annat att grunna på. Verkar som om vi fått en kille med humör =)
Haha, vad skönt med ett så glatt barn.
Edvin är glad över lag, tillfreds med de flesta situationer. Men han kan bli så rosenrasande arg ibland och då är det till att sätta in öronpluggarna för jisses vilken frekvens han har!!
Men oftast är han glad, särskilt om vi är iväg eller om det är folk här. Så ingen tror mig när jag säger att han kan skrika rejält =)
Men han är så aktiv att om man inte aktiverar honom heeela tiden så blir han less. Förmodligen därför han är glad bland folk för då får han så mycket uppmärksamhet. Hans hemska mamma sitter ju inte med honom precis heeela tiden utan måste ibland gå på toa, laga mat, städa... ja ni vet... hemsk är jag då tycker han.