Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Hur har era små det med tänder? Har de börjat ploppa upp ännu?
Novali fick sin första för en månad sen (idag) och igår sprack den andra upp. Jag som fortfarande ammar mest har fått stå ut med lite bitande ;) Men nu bits hon inte lika mkt längre iaf!
Här är en bild från idag..visst ser man båda små bissingarna där? även om den ena precis tittat fram :)

Visst ser man dem
sött när tänderna börjar titta fram, men kanske inte om man ammar
Edvin har inte fått några tänder, men han har definitivt tandbeteendet, ha ha
De kommer så småningom
Min lilla tjej har fått 2 tänder i underkäken!!
Jag ammar ju och hade totalt tappat tanken på att hon kan bitas i bröstvårtorna!! Haha!! 
HJÄÄÄÄLP!!!
....Lär väl vara på helspänn nu...
Tack ninakarolina!
Åh vad sött med tänder men glad för att Deans tänder lyser med sin frånvaro! :D
Hej har ju typ inte skrivit här sen jag va i slutet av graviditeten! Tror jag berätta för er att jag fick en fin flicka den 8 sep på 4025 å 53 lång:) på torsdag e hon hela 6månader och idag gjorde vi 6 månaderskollen! Va roligt att se va stora alla barn har blivit! Min tös väger nu 7050 och är68,5 lång! Tiden går tok fort jöh !

Hahaha hon är väl för skön penny! Att få leka i diskhon verkar inte helt fel!
Nu får vi sova, men inga tänder här inte. Men Penny kan du mera åla sig framåt haha så kul, Som vi väntat. Hon kan även klappa händerna när vi klappar och vinka tillbaka när vi vinkar. Helt otroligt så mycket nytt som kommer hela tiden.
Penny somnar vi 20 och vaknar 3 gånger under natten då hon vill ha tutten, men sover när hon skriker till så de är bara upp plugga in nappen sen somnar jag om. Sen uppstigning vid 06:30. Nu mera lägger sig hela familjen vid 21 och somnar vid 22... då är jag pigg och glad hela dagen, i morse vaknade Penny vid 6 och jag tog henne till våran säng innan pappa skulle på jobbet. Mysigt med lite morgon mys, helt otroligt vad dr gör skillnad om man lägger sig vid 21, hade aldrig orkat snacka med sambon i sängen vid kl 6 på morgonen annars haha han sa samma sak.

Härligt att höra!
NinaK: ja brukar också gå o lägga mig tidigt, mellan 21-22 vanligast beroende på hur trött jag är. Annars pallar man ju inte.... Loke kan inte vinka däremot ska allt bankas på och kastas med. Sen älskar han att leka "i ur genom på under" haha ;) han tar sig runt på hgolvet men oftast snurrandes, baklänges typ. Har dock börjat gå upp på alla fyra o kasta sig framåt, så de är väl på g nu! Inga tänder här heller...
Surt man inte kan ladda upp foton från mobilen.. jag har faktiskt mailat familjeliv att de borde göra de möjligt samt en auto-förninsknings-funktion som facebook har så man slipper göra bilderna mindre. Stör mig som fan..