alexander2011 skrev 2011-05-28 23:12:04 följande:
Jodå du kommer nog säkert hitta lite fint..vi skulle oxå åkt till ullared imorgon men planerna blev ändrade så vi åker dit längre fram ist..sur jag e för det :S hade tänkt införskaffa det sista till bebben o hälsat på killens bror.
Jag tycker det känns underbart att lägga lite extra tid åt sig själv..har nog aldrig haft så mycket hårprodukter,kläder och hudprodukter som jag har nu..tog mig lite lyx o gick till frissan igår :) så absolut unna dig lite extra.
8-9 veckor kvar oj hur känns det :) hur har din graviditet varit?
Det har varit jättebra fram till nu när alla krämpor och smärtor börjar komma!
Men jag klagar inte, finns ju de som har det så mycket värre :) Hur har du själv mått?
När jag suttit ner en stund så kan jag knappt resa mig eller gå, är så sjukt stel i kroppen!
Precis hemkommen från Ullared nu, helt sluut i benen och ryggen men måste åka om 30 min igen till släktkalas, känns sådär faktiskt. hade helst varit hemma och vilat på soffan!
Hittade en hel del, saknade dock badtermometer och blöjor! Är jag dum som inte hittade blöjor eller finns det inte där? Efter tre timmar därinne så gav jag upp och orkade varken leta eller fråga någon, så får köpa det hemma nånstans