Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Nikki - jag helammar och ska göra det minst de första 10månaderna.

Sötnosar!!!!
Det var ju lite si o så med den innan, så det är ett UNDER att jag blev gravid!!!

Se vad jag & Nicki fick göra på Öppna Förskolan! 
Men åhhhhhh, så fina dom är, Gwenjen!! Otroligt vacker färg på håret och ögonen! 
Alltså, ni som fått mens, -Är det någon som fortfarande helammar som fått den?
Oj, det är alltså inte ovanligt att få mens, när man helammar! Bäst att hålla koll!! Haha!!
Men Oj, NinaKarolina vad snö!!!!!! 
Här i Sthlm har vi hela vintern haft gröna gräsmattor!!
Är dock nyss hemkommen från min familj i Sundsvall! Så lte snö har jag iaf fått visa lilltjejen!! Haha!!
Jag har massa frukt hemma, så det passar oss bra!!
Vad tror ni om kiwi & apelsin?? De är ju en frukt flertalet r allergiska mot! ...Men det är ju många mot äpple också, visserligen! -Och det ger jag ju henne att smaka på!
Vår tjej vägde och mätte sig nu när hon var ca 5 1/2 månad! 6820 g och 66 cm lång
Hon har alltid varit lätt, men ändå följt sin egen kurva! Så BM säger att jag absolut inte ska vara orolig!! En del barn är knubbigare än andra!
Hon ser heller inte så smal ut!
Jag är ju inte den som jämför med andra, men visst kan jag tycka att hon ligger under så mycket än de flesta!
Hon ökar, men inte lika snabbt! Hon mår dock jättebra, alltid glad!!
Jag lagar också mat själv (Dock än bara smakisar.)
Nu idag potatis & morot, men hon spottar ut det igen!! Tror det är konsistensen! Minsta lilla knöl... Haha!!
Vad härligt ZillyC!!!
Här är hon så skeptisk!! Provade igen idag endast potatis (mosad m. bröstmjölk och rapsolja.)
Spottade ut det efter varje tugga!!
TIPS SNÄLLA!!!
Banan ÄLSKAR hon!! ...Morot går hyfsat efter några tuggor!! Och jag ser glad och "trygg" ut för att hon ska förstå att det är säkert att äta! Känns som hon "Har gått tillbaka" i sin mat. Jag som trodde att jag kunde öka smakisarna nu!
Har dock inte vågat prova protein än! Mixar du köttfärssåsen med pasta? 

Haha!!

Min lilla tjej har fått 2 tänder i underkäken!!
Jag ammar ju och hade totalt tappat tanken på att hon kan bitas i bröstvårtorna!! Haha!! 
HJÄÄÄÄLP!!!
....Lär väl vara på helspänn nu...