• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • alexander2011
    Ninakarolina skrev 2011-02-17 11:46:43 följande:
    Ohj vilken kula :), redan i vecka 14. Barn sen innan? :)
    Nej detta blir vårat första :) hihi roligt att det syns redan men hur kommer jag inte se ut? min vännina berättade att harman moderkakan i framvägg som jag så kan en ha tendens o få stor mage. vet inte om det stämmer :S
  • Ninakarolina
    alexander2011 skrev 2011-02-17 12:08:01 följande:
    Nej detta blir vårat första :) hihi roligt att det syns redan men hur kommer jag inte se ut? min vännina berättade att harman moderkakan i framvägg som jag så kan en ha tendens o få stor mage. vet inte om det stämmer :S
    Okej :)
    Jag fick en kvinna på vul som knappt kunde svenska, tyckte hon sa "-din livmoder är felvänd" jag -."VAAAAA? är de normalt?" hon sa "- de bara ett läge" så jag tror de var helt ok haha.

Jag vill få större mage nu :P
  • Ninakarolina

Rolig bok vi fick av sambons pappas fru :).

Mamma på framsidan och pappa på baksidan, hur man känner sig och hur man tänker... kan sätta in bilder.  Vad man trot de kommer bli och sen när den väl kommer vad de blev och vikt m.m skit kul :).
  • UnderbaraMix

Fick min sambo i julklapp av mig :)
    Jättemysig att sitta och fylla i

• bellelli

Hej
    Jag kunde inte ladda upp bilderna på helgens fynd på Kosta outlet, tror bilderna är för stora. Där finns det Polarn och Pyret till -40% minst, trevligt!
    Men dom ligger på bloggen.
    www.minirenen.blogg.se

Vi har även spanat in en vagn och köpt bilbarnstol, är vi jättetidiga, v16?
    Vill ni som vi ha en Recaro bilstol kolla in www.billigalu.se det var riktigt billigt och snabb och smidig leverans. Rekomenderas varmt!

• Capa
    Ninakarolina, vilken fin bok!! Se till o skriv massa nu Flört

bellielli, ska in och kika på sidan hihi Vi väntar tills efter rul för att se att allt är okej sen tänker vi också köpa. Dessa fingrar kan inte hållas i styr länge till haha Tungan ute
  • alexander2011

Ringde till näl igår :) ska på vul den 16 mars :) uh vad långt kvar

• LYCKA82
    alexander2011 skrev 2011-02-18 21:10:16 följande:
    Ringde till näl igår :) ska på vul den 16 mars :) uh vad långt kvar
    Jag ska oxå göra UL den 16 mars... rutinul.... spännande för oss båda!
  • Capa

Oooj, jag har nog inte tänkt på hur stor jag ser ut förrän nu när jag tog kort.... yikes jag kommer nog bli enoooorm Obestämd Iofs andra barnet men ändå, bara vecka 15 ju haha
  • Ninakarolina

CAPA: SHIT DU ÄR ENORM Flört

Min kula är så liten , så liten än haha.

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011